جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عملیات چند ساعته نجات فرد سقوط کرده از کوه

ظهر روز یکشنبه ۵ خرداد ٩٨ به دنبال تماس با مرکز اورژانس١١۵ لارستان و اعلام سقوط از کوه فرد در ارتفاعات تنگ حنا از توابع شهرستان لارستان، تیم عملیاتی اورژانس…

ظهر روز یکشنبه ۵ خرداد ٩٨ به دنبال تماس با مرکز اورژانس١١۵ لارستان و اعلام سقوط از کوه فرد در ارتفاعات تنگ حنا از توابع شهرستان لارستان، تیم عملیاتی اورژانس وارد عمل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان مسعود حاجی رجبی رییس اورژانس لارستان در این باره گفت: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه به محل اعزام شد که با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر برای عبور آمبولانس و نا مشخص بودن موقعیت مصدوم، بالگرد اورژانس لارستان نیز به محل اعزام شد.

متاسفانه به دلیل نامناسب بودن محل، امکان فرود بالگرد میسر نبود.

با رایزنی های انجام شده با سازمان اورژانس کشور و فرمانداری ویژه لارستان، تصمیم بر این شد تا اکیپ امداد کوهستان و مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و امدادی، این بار با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به محل حادثه اعزام شود.

مصدوم که از ناحیه لگن و پا دچار جراحت شده بود با همکاری کامل ارگان های امدادی که تا پاسی از شب ادامه داشت به محل مناسب منتقل شد و با آمبولانس پایگاه شرفویه به بیمارستان امام رضا (ع)لار منتقل شد .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین