چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری اردوهای فرهنگی-تفریحی مکتب قرآن شهید شیخی لارستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی با حضور خانواده‌های قرآن‌آموزان مکتب قرآن شهید شیخی در ماه مبارک رمضان خبر داد. به…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی با حضور خانواده‌های قرآن‌آموزان مکتب قرآن شهید شیخی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: در راستای هم‌افزایی، اطلاع و ارتباط‌گیری بین کانون فرهنگی هنری مسجد و خانواده‌های اعضا، به ابتکار کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان هر جمعه ماه مبارک رمضان اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی با حضور خانواده‌های قرآن‌آموزان مکتب قرآن شهید شیخی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در همین راستا و به دعوت این مکتب قرآن، جمعه‌ها قرآن‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان در این اردوها که در پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا ضمن میهمان ضیافت افطار شهید شیخی بودن به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در این اردوی تفریحی خانوادگی بپردازند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به اینکه مسابقه خانوادگی کتابخوانی نیز در این اردوها برگزار می‌شود، افزود: از کتاب‌های جذاب و خواندنی «سلام بر ابراهیم ۲» و «مصطفی» مسابقات برگزار و به خانواده‌های برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

اخوت تصریح کرد: انجام بازی‌های مختلف ورزشی برای اعضا با حضور مربیان کلاس‌ها و بیان نکات تربیتی برای والدین از سوی مربیان از دیگر برنامه‌‌های این اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رسیدن به مسجد تراز اسلامی است. لذا برگزاری این چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب اردوهای تفریحی خانوادگی یقیناً در راستای توسعه فرهنگ اسلامی نقش بسزایی جهت کاهش محجوریت مساجد و رسیدن این بیوت‌الله به قطب اول فرهنگی اجتماعی جامعه اسلامی خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین