شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آمادگی کمیسیون فرهنگی مجلس برای تقویت و گسترش ورزش زورخانه‌ای

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از آمادگی این کمیسیون به منظور حمایت از لوایح دولت برای تقویت ورزش زورخانه‌ای و گسترش آن در سراسر کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از آمادگی این کمیسیون به منظور حمایت از لوایح دولت برای تقویت ورزش زورخانه‌ای و گسترش آن در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ۱۷ شوال سالروز پیروزی سپاه اسلام در جنگ خندق به نام روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شده است؛ فتوت و جوانمردی ریشه در تاریخ و باورهای ملی و مذهبی ایرانی داشته و در ورزش زورخانه‌ای تجلی پیدا کرده و شایسته است که این فرهنگ پسندیده به منش و روش تمامی ورزشکاران ایرانی در عرصه‌‌های داخلی و بین‌المللی تبدیل شود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز و تأکید بر لزوم توجه به ورزش زورخانه‌ای افزود: پهلوانی واقعی صرفاً ‌در ورزش خلاصه نمی‌شود، بلکه سبک رفتار ورزشکار چه در میدان رقابت های ورزشی و چه درسایر ایام زندگی اوست.
حضور جمشید جعفرپور در غرفه خبرگزاری خانه ملت

وی به تشریح سبک زندگی پهلوانی پرداخت و ادامه داد: ترویج فرهنگ پهلوانی به این معناست که ورزشکاران، ورزش را هدف غایی فعالیت بدنی خود ندانسته و همواره به واسطه ورزش، اهداف متعالی را دنبال کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی آمادگی دارد ضمن حمایت از لوایح دولت برای تقویت ورزش زورخانه‌ای و گسترش آن در سراسر کشور، در مورد ترویج فرهنگ پهلوانی نیز سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کوتاه مدت و بلندمدت را در دستور کار قرار دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین