سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اداره صنعت معدن و تجارت لارستان از اقدام خوب استانداری فارس بهره برداری کند+لیست پروژه

 معاون اقتصادی استاندار فارس گفت: ۱۲۸ موافقت اصولی بی‌نام شامل ۵۶ طرح در بخش کشاورزی و ۷۲ طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان صادر شده است.  یدالله…

 معاون اقتصادی استاندار فارس گفت: ۱۲۸ موافقت اصولی بی‌نام شامل ۵۶ طرح در بخش کشاورزی و ۷۲ طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان صادر شده است.  یدالله رحمانی اظهار داشت: ۴۱ مجوز تأسیس بی‌نام نیز آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شیرازه، این مقام مسئول آماده بودن زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای واگذاری و اجرای طرح، اخذ تمام استعلام‌ها، شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری با توجه به قابلیت هر مکان و برخورداری طرح‌ها از مشوق‌های مختلف را از جمله مزایای طرح‌هایی دانست که اکنون بدون نام، تمام مجوزهای آن صادر شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

رحمامی ازجمله پروژه‌های پیشنهادی حوزه صنعت، معدن و تجارت که موافقت اصولی آنها صادر شده را  تولید داروهای گیاهی، تولید پوشاک، کاشی و سرامیک، کنستانتره آهن، شیرخشک، سنگ‌نمای صادراتی، شمش منیزیم، فرآوردهای نفتی از گاز طبیعی، تولید موتورسیکلت برقی، پانل خورشیدی، لوله‌های بدون درز، پلی پروپلین، تولید قطعات آلومینیومی خودرو و تصفیه روغن خوراکی عنوان نمود.

وی گفت : همچنین کشتارگاه دام و تولید انواع سوسیس و بسته‌بندی گوشت قرمز، بسته‌بندی و فرآوری خرما، تولید انواع فرآوردهای سیب‌زمینی، انبارداری و نگهدای مواد غذایی در سردخانه، تولید انواع آب‌میوه و سبزی، فرآوری و بسته‌بندی میگو و ماهی، کنسانتره مرکبات، فرآوری قارچ، انجیر و انار، بسته‌بندی گیاهان دارویی، بسته‌بندی سبزی و میوه و تولید انواع کنسرو میوه و سبزی و حبوبات ازجمله پروژه‌های بخش کشاورزی است که موافقت اصولی صادر شده است.

رحمای اظهار داشت: از دیگر مجوزها می‌توان به بسته‌بندی فرآوری خرما، فرآوری سیب‌زمینی، فرآوری پسته، لاستیک رادیال، تولید اسانس گیاهی، الیاف پلی‌استر و نخ، تراورس بتنی، فرآورده‌های شیرین‌بیان، فرآوری کنجد، تولید کنسرو میوه و سبزی و حبوبات و همچنین بسته‌بندی سبزی و صیفی تازه اشاره کرد.

لازم است اداره صنعت معدن و تجارت با دریافت پروژه ها و نیز مشوق ها و معرفی به سرمایه گذاران منطقه وظیفه خود را در قبال معرفی پروژه ها و حذف بوروکراسی اداری در برخی از آنها انجام دهد، چرا که برخی از پروژه های فوق الذکر لااقل موافقت اصولی و مجوز های خود را گرفته اند و به اصطلاح در گیر و بندهای مشکلات اداری شاید کمتر باشند. 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین