شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لایروبی رودخانه های فصلی شهر لار

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: در راستای ساماندهی رودخانه های فصلی، لایروبی رودخانه های شهر در دستور کار قرار گرفت. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری…

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: در راستای ساماندهی رودخانه های فصلی، لایروبی رودخانه های شهر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار سید کامران علوی ، محمدرضا قنبرنژاد گفت : بدنبال بارندگیهای فصلی و جریان سیل و خطر آبگرفتگی واحدهای مسکونی ناشی از طغیان رودخانه ها، طرح لایروبی رودخانه های شهر لار اجرایی شده است.

 در اجرای این طرح در روزهای گذشته تعداد زیادی از مسیل رودخانه های شهر، رفع انسداد موضعی ناشی از درختان و بوته های خودرو با استفاده ازدستگاهها و تجهیزات مکانیکی، اصلاح و لایروبی شده است و همچنان در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

قنبرنژاد اجرای این طرح را در جهت کاهش خسارات ناشی از طغیان رودخانه ها بسیار موثر دانست و گفت: با اجرای این عملیات علاوه بر زیبایی بستر رودخانه، خطر آبگرفتگی ها برطرف شده و از حوادث احتمالی در مواجهه با سیلاب و طغیان رودخانه نیز جلوگیری خواهد شد.

شهردار لار رودخانه را به عنوان مجراي آب يا زهكش يك حوضه آبريز تعريف کرد و افزود: نقش رودخانه ها  هدايت آب سطحي و قرار دادن در اختيار انسان  و تغذيه سفره ‌هاي زيرزميني و كنترل سيلاب است .

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین