چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری 11 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده و کشف یک کیلو و ۴۱۹ گرم انواع مواد مخدر خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده و کشف یک کیلو و ۴۱۹ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحدهای عملیاتی این فرماندهی مرحله دیگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی و معتادان پر خطر را در سطح شهرستان لارستان  به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این عملیات‌ها، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

امجدی خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی، یک کیلو و ۴۱۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با سودجوئی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار خود را  در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین