شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

استاندار فارس:بهبود و توسعه راه های فارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد

استاندار فارس گفت: سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل در استان فارس باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار داشته باشد. به گزارش میلاد لارستان به…

استاندار فارس گفت: سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل در استان فارس باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم بهره برداری از خط آبرسانی به جهرم که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، در سخنانی با اشاره به این که دولت دوازدهم فعالیت بسیار خوبی در زمینه توسعه حمل و نقل در استان فارس انجام داده است،گفت: این استان به دلیل عقب ماندگی تاریخی در توسعه راه ها، با وجود طرح های زیادی که در دست اجرا است، شاهد تلفات بالایی است که به واسطه نقاط خطرآفرین و نقاط نیازمند اصلاح اتفاق می افتد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که این استان آزادراه بهره برداری شده ای ندارد و به دلیل تعداد و پراکنش بالای روستاها شاهد وقوع تصادفات بسیار زیاد جاده است، تصریح کرد: سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل در استان فارس باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین