شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کیفیت نامطلوب نان در شهر لار

نانهای تولیدشده در سطح نانوایی های شهر لار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. به گزارش میلاد لارستان، «نان» یکی از قوت های غالب در سفره ما ایرانی ها و لارستانی…

نانهای تولیدشده در سطح نانوایی های شهر لار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

به گزارش میلاد لارستان، «نان» یکی از قوت های غالب در سفره ما ایرانی ها و لارستانی هاست. به همین دلیل مصرف نان های باکیفیت و خوش پخت همیشه یکی از دغدغه های اساسی مردم به شمار می رود.

با تحقیقی میدانی و تهیه نان از نانوایی های سطح شهر لار به راحتی می توان نتیجه ای ملموس از کیفیت نانهایی که پخت و توزیع می شود به دست آورد. متأسفانه نانهای تولید شده که اکثراَ با دستگاههای جدید و یکسان در شهر لار تولید می شود کیفیت لازم را ندارد و این موضوع سبب شده تا شهروندان نسبت به این مهم گلایه داشته باشند.

نانهای لواش نانوایی های لار به محض خروج از دستگاه، پس از لحظاتی کوتاه که در هوای آزاد می ماند، به راحتی از هم می پاشد و با کمترین تماس با دست به دلیل نازکی بیش از حد تکه تکه می شود.

در گذشته مأمورانی برای نظارت بر کیفیت نانها به صورت دوره ای کارهای تولید نان را از جمله وزن چانه، وضعیت بهداشتی، پختن کامل نان، ساعات کار نانوایی ها و غیره مورد توجه قرار می دادند اما متأسفانه دیگر از این مأموران خبری نیست.

در خبرها امده بود، در برخی نانوایی های استان فارس، برخی نانوایی ها برای جبران هزینه‌های خود به سمت کوچک کردن وزن چانه نان و کم فروشی روی آورده اند که این مساله باعث ضایع شدن حق مصرف کننده و شهروندان شده است.

از مسئولان مربوطه انتظار می رود با نظارت بیشتر نسبت به مسئله نان که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد، توجه ویژه ای داشته باشند.

میلاد لارستان آماده پاسخگویی مسئولان درخصوص موضوع فوق است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کیفیت نامطلوب نان در شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    ویل للمطففین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین