دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس:واحدهای تولیدی نیمه تعطیل به چرخه تولید بازمی‌گردند

استاندار فارس گفت: سیاست کلی بر این است که کارخانه‌ها و واحدهای تولید فعال به ظرفیت اسمی خود رسیده و واحدهای نیمه تعطیل نیز به چرخه تولید بازگردند. به گزارش…

استاندار فارس گفت: سیاست کلی بر این است که کارخانه‌ها و واحدهای تولید فعال به ظرفیت اسمی خود رسیده و واحدهای نیمه تعطیل نیز به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، عنایت‌الله رحیمی اظهار داشت: سیاست کلی مدیریت ارشد استان فارس بر این است که کارخانه‌ها و واحدهای تولید فعال به ظرفیت اسمی خود رسیده و واحدهای نیمه تعطیل نیز به چرخه تولید بازگردند.

وی با مهم دانستن توجه به واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آنها گفت: مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان در کارگروه‌های رفع موانع تولید و جذب سرمایه‌گذاری مطرح و تلاش می‌شود تا مشکلات برطرف شود.

رحیمی بانک‌ها را از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات تعطیل یا از سوی بانک تملک شدند که تلاش می‌کنیم این واحدها دوباره در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار فارس با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان فارس از ۸٫۹ به حدود ۷ گفت: استان فارس رتبه دوم کاهش بیکاری را دارد و امید است با تلاش بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد رونق هر چه بیشتر تولید در استان فارس باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استاندار فارس:واحدهای تولیدی نیمه تعطیل به چرخه تولید بازمی‌گردند”

  1. ناشناس گفت:

    مایندگان مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح جدید مجلس برای حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام را تصویب کردند. ………امروز………….

    نماینده محترم چقدر جزئیات این نوع طرح ها را به شهرستان منتقل کرده اند که بشود از اون استفاده کرد چقدر با خیرین یا سرمایه گذاران در خصوص این نوع طرح ها مشارکت دارند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین