چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

«درمان در منزل» نسخه جدید خیرین لارستان برای نیازمندان

 نائب‌رئيس مجمع خيرين سلامت فارس در سخنانی ازتشکیل سیستم درمان در منزل توسط موسسه طب متعالی در برخی شهرستان های فارس از جمله لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به…

 نائب‌رئيس مجمع خيرين سلامت فارس در سخنانی ازتشکیل سیستم درمان در منزل توسط موسسه طب متعالی در برخی شهرستان های فارس از جمله لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس  ايمانيه اظهار داشت: پس از تشكيل مجمع خيرين سلامت و مجمع خیرین مدرسه‌ساز، چند مجموعه دیگر همچون مجمع خیرين شهرساز، نخبه‌پرور، خانه خيرين و مجمع خيرين مسكن‌ساز تشكيل شد؛ اخیراً هم مجمع خيرين كارآفرينی و اشتغال در حال تأسیس است.

وی گفت: ذيل اين مجامع خيرين فعال در فارس، شورای عالی از مجامع خيرين فارس تشكيل شد و تاكنون هفت مجمع عضو اين شورا شده‌اند. اين شورا با هدف ارائه پيشنهادات واحد در اختصاص زمين، پرداختن به مواردی كه مورد غفلت واقع شدند، جلوگيری از هم‌پوشانی و موازی‌كاری‌ها با نظام جامع خيريه‌ها و …در حال ثبت شدن است.

ایمانیه با بیان اینکه سیستم درمان در منزل توسط موسسه طب متعالی آغاز شده و تعداد كثيری از بيماران كه دوران حادی را گذرانده و به لحاظ اقتصادی توان ادامه دريافت خدمات درمانی در بيمارستان را ندارند توسط اين موسسه حمايت می‌شوند اظهار داشت: در حال حاضر دفتر طب متعالی در شهرهای شيراز، لار، مرودشت و آباده تشكيل شده و در ساير شهرهای فارس هم اين مهم باید در دستور كار قرار گيرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین