سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

معاون مديركل نظارت بر توزيع شركت توانير در لارستان حضور یافت

معاون مديركل هماهنگي و نظارت بر توزيع شركت توانيراز مديريت توزيع نيروي برق لارستان بازديد كرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پايگاه خبري توانير به نقل از روابط…

معاون مديركل هماهنگي و نظارت بر توزيع شركت توانيراز مديريت توزيع نيروي برق لارستان بازديد كرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع فارس، معاون مديركل هماهنگي و نظارت بر توزيع شركت توانيراز مديريت توزيع نيروي برق لارستان بازديد كرد.

در اين بازديد كه با هدف پايش نحوه عملياتي شدن “سامانه نظارت مكان محور” –سنم- انجام شد، مجيد برنگي به همراه حميدرضا جلاير، معاون بهره برداري و ديسپاچينگ و محمدرضاكريمي، مدير دفتر نظارت بر بهره برداري شركت توزيع نيروي برق استان فارس از بخش هاي مختلف مديريت توزيع نيروي برق لارستان بازديد و درجريان نحوه اجراي اين سامانه در اين شهرستان قرار گرفت.

در بخشي از اين بازديد، مديرتوزيع نيروي برق لارستان،ضمن معرفي اجمالي شهرستان، به بيان تاثيرشرايط اقليمي و نقش باد و طوفان هاي محلي موسوم به (چهل پسين) برشبكه هاي توزيع نيروي برق اين شهرستان پرداخت.

امين دامن كشان دررابطه با حجم بالاي پايه هاي فرسوده كه در چنين شرايط آب و هوايي سقوط مي كنند و موجب بروز خاموشي هاي چندين ساعته در شهرها و روستاهاي تابعه مي شود، توضيحاتي ارائه كرد و اظهار داشت: باوجود فعاليت هاي اثربخش در تعميرات شبكه هاي فشار ضعيف و فشار متوسط و پست صورت گرفته و رساندن اتصالي هاي گذرا به حداقل، اما متاسفانه درزمان وقوع باد و طوفان چهل پسين، تعدادي از پايه هاي فشار متوسط واقع در زمين هاي شوره زار و بيشتر در مناطق خارج شهرها وروستاها سقوط مي كنند كه بشدت شاخص انرژي توزيع نشده شهرستان را تحت تأثير قرارمي دهند.

در ادامه جلسه عملكرد شهرستان در تعميرات و نگهداشت شبكه از طريق سامانه نظارت مكانيزه ارائه شد و حميدرضاجلاير، در خصوص مزاياي اين سامانه و ابزارهاي كنترلي ونظارتي كه درآن پيش بيني گرديده مطالبي عنوان كرد. بازديد از گروه هاي تعميرات درحين انجام كار و پرسش و پاسخ با كارگران شركت پيمانكاري بخش ديگري از اين بازديد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “معاون مديركل نظارت بر توزيع شركت توانير در لارستان حضور یافت”

  1. ناشناس گفت:

    کار به عمل بر اید

  2. ناشناس گفت:

    سلام .
    احتمالا در مورد مقاله آقای نوبهار فرد و چند نفر از دوستان جویای نام شنیدید ….. مواظب باشید اینها پیاده نظام افکار افراد دیگه هستند … احتمالا در حال ایجاد اختلاف و ناراحتی در نزدیکی انتخابات و شاید خیز لارستان برای ترقی هستند …. چون غیر از گراش که بطور سنتی و بی دلیل مخالف لار است الان از بستک و اوز که هیچ مشکلی با هم نداریم نیز به بازی گرفتند ….حتی اعتراف اقای حسنی مبنی بر اینکه ما جلوی شهرستانی اوز را گرفتیم تا خودمان بتوانیم شهرستان شویم هم به حاشیه برده و بر ضد لار استفاده می کنند ….

    به نظر من بهتره خیلی رو این مسئله مانور ندیم بزار اونها اچمی باشن ….۱٫چون تاریخ ما تثبیت است و غیر قابل تغییر ۲٫اچمی واژه در مناطق دیگر ایران زمین هم است پس یه جایی به مشکل بر می خورن ۳٫ بزار اینطور نوشته بشه زبان لارستانی منطقه وسیعی از ایران بوده حالا محدود به شهر لار شده و باقی مناطق تا کردستان اچمی هستند …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین