جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع 100 میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ روستایی در کانون‌های مساجد جنوب فارس

اخوت از توزیع یکصد میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ روستایی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خبر داد. «محمدابراهیم اخوت»، در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، با…

اخوت از توزیع یکصد میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ روستایی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت»، در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، با بیان اینکه رویکرد کتابخانه‌های مساجد جنوب فارس توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است، گفت: در راستای مجهز شدن و نوسازی کتابخانه‌های عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستایی، کتابخانه عمومی کانون فرهنگی هنری رضوان مسجد فاروق اعظم روستای فیشور از توابع بخش اوز و کانون فرهنگی هنری مسجد خاتم‌الانبیاء (ص)‌ روستای کریشکی از توابع بخش بیرم به هر کدام مبلغ ۵۰ میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ای اختصاص یافته است.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، کانون‌های فرهنگی هنری رضوان مسجد فاروق اعظم روستای فیشور و مسجد خاتم‌الانبیاء روستای کریشکی را به ترتیب برگزیدگان جشنواره روستای دوستدار کتاب در سال ۹۶ و ۹۷ دانست و تأکید کرد: کتابخانه مسجد فاروق اعظم با برگزاری دوره‌های مختلف کتابخوانی و همچنین با دارا بودن بیش از ۱۰ مسجد فعال در روستای فیشور اوز، پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به قطب فرهنگی روستای دوستدار کتاب کشور را دارد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های مساجد باید به پررونق‌ترین کانون ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه مبدل شود، اظهار کرد: طرح اهدای تجهیزات کتابخانه‌ای به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های راهبردی ستاد عالی کانون‌های مساجد در پشتیبانی از کتابخانه‌های مساجد است.

اخوت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کتاب در تکامل جامعه انسانی و اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه هم وظیفه ملی و هم وظیفه دینی است، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در میان جوانان تقویت کرد.

وی با بیان اینکه هرگونه هزینه در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی یک سرمایه‌گذاری اثربخش است، ادامه داد: جامعه‌ای پویا و موفق است که فرهنگ کتابخوانی در آن رواج داشته باشد، چرا که توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دروازه‌ای برای پیشرفت جامعه می‌شود.

وی گفت: توزیع یکصد میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ روستایی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس انجام شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توزیع 100 میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ روستایی در کانون‌های مساجد جنوب فارس”

  1. از فیشور. اوز گفت:

    روستای. بزرگ. فیشور. واقع. در بخش. اوز. می. باشد که. بزرگترین. روستای. لارستان. وجنوب. فارس. هم. هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین