جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بررسی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی لارستان با حضور مدیرکل مالیات فارس

با حضور مدیرکل مالیات فارس جلسه بررسی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور، در جلسه…

با حضور مدیرکل مالیات فارس جلسه بررسی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی، اصناف و اتحادیه های شهرستان لارستان که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، فرماندار لارستان اظهار داشت: در سال رونق تولید و با هدف اشتغال زایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود این شهرستان، انتظار است تعامل و حمایت های اداره کل امور مالیاتی فارس از واحدهای تولیدی در چارچوب قانون افزایش یابد.
مدیرکل امور مالیاتی فارس ضمن تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان در خصوص توجه خاص به وضعیت فعالان اقتصادی، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، مسئله درآمدهای مالیاتی دولت از مهمترین مسائل روز است و از سوی دیگر شرایط اقتصادی فعالان اقتصادی نیز مطلوب نیست و در نتیجه نیازمند تدبیر و برنامه ریزی مناسب است که هم حقوق دولت محقق گردد و هم فشار مضاعفی بر تولید نباشد.
ناصر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداختی عوارض به شهرداری ها و دهیاری های استان اشاره کرد و افزود: با تعیین سهم ورزش از مالیات عوارض ارزش افزوده ، نقش و جایگاه امور مالیاتی بسیار چشمگیرتر می شود.
وی تاکید کرد: معاونت مالیاتی لارستان آماده هر گونه تعامل و همکاری با فرمانداری بمنظور رفع معضلات مالیاتی واحدهای صنعتی ، تولیدی به گونه ای که دغدغه و چالشی از ناحیه مسائل مالیاتی برای مودیان ایجاد نشود و در همین راستا نیز پرونده های مهم بمنظور اعمال مدیریت مستقیم و حل و فصل نمودن موضوع به مرکز استان محول شده است.
هاشمی با اشاره به بخشنامه ۴۱/۹۸/۲۰۰ سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص بخشودگی جرائم قابل بخشش تا پایان سال ۱۳۹۸ اعلام کرد: این اداره کل به منظور حمایت از تولید وکالای ایرانی و حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مودیان مالیاتی آمادگی کامل را جهت همکاری و مساعدت با کلیه مودیان دارد و این موضوع نیز به زیرمجموعه در سطح استان ابلاغ گردیده است.
وی به افزایش سهمیه وصولی مالیات در سال جاری نسبت به سال گذشته و اهمیت موضوع یادآور شدند: این افزایش سهمیه اداره کل امور مالیاتی فارس، فشار مضاعفی بر تولیدکنندگان ایجاد نمی کند بلکه تمرکز اصلی بر شناسایی فرار مالیاتی خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین