جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

افتتاح اولین کتابخانه ویژه کودک و نوجوان استان فارس در اوز

با حضور معاون سیاسی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل کتابخانه های استان فارس ؛ کتابخانه ام الخیر ویژه کودک و نوجوان در شهر اوز لارستان به بهره…

با حضور معاون سیاسی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل کتابخانه های استان فارس ؛ کتابخانه ام الخیر ویژه کودک و نوجوان در شهر اوز لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت، کتابخانه ام الخیر ویژه کودک و نوجوان در شهر اوز لارستان به بهره برداری رسید.

در آئین بهره برداری از این طرح، منوچهری مدیرکل کتابخانه های فارس اظهار داشت:کتابخانه کودک و نوجوان ام الخیر سومین کتابخانه نهادی خیرساز است که در شهر اوز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در ادامه احمد خضری به نمایندگی از خیر این کتابخانه هم گفت: کتابخانه ام الخیر در زمینی به مساحت ۳۵۵ و زیربنای ۱۵۰ متر مربع در یک طبقه مجهز به ۴ تالار و ملحقات وابسته و تجهیزات کامل با هزینه ای افزون بر ۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی گفت: هزینه مربوط از سوی پروین دادستان خیر اوزی تامین و پرداخت شده است.

در آئین بهره برداری از این کتابخانه سیداحمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حقانی مدیر کل حراست استانداری فارس، دکتر روح اله منوچهری مدیرکل کتابخانه های فارس، معاونین وی، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از کتابداران کتابخانه های اوز حضور داشتند.

گفتنی است که عاطفه بهزادی به سمت کتابدار این کتابخانه منصوب شده است و کتابخانه همه روزه پذیرای کودکان و نوجوانان است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین