پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

تقاضای مذاکره با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت است

امام جمعه لارستان گفت: تقاضای مذاکره اروپایی‌ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت ایران و اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است. به گزارش میلاد…

امام جمعه لارستان گفت: تقاضای مذاکره اروپایی‌ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت ایران و اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین  «سیدمختار موسوی‌خرم» امروز (جمعه ۵ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه تحت هیچ بهانه و عنوانی نباید نام شهید از کوچه‌ها حذف شود، گفت: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ضامن عزت، اقتدار و سعادت جامعه ما است.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به ملاقات‌های گاه و بی‌گاه مسئولان اروپایی با رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، افزود: اروپا بد عهد است و هیچ اراده‌ای در مقابل اراده آمریکا ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اروپا همانند آمریکا دشمن دیرین ملت ایران است، ادامه داد: کشورهای اروپایی خصوصاً انگلیس، فرانسه و آلمان بدانند خصومت و چهره خبیث آن‌ها با ملت ایران از یاد و ذهن مردم پاک نخواهد شد و ملت ایران همسویی آن‌ها با آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

امام‌جمعه لارستان تصریح کرد: تقاضای مذاکره اروپایی‌ها با ایران بیش از آنکه حاصل تلاش دیپلماتیک باشد، ثمره مقاومت جانانه ملت ایران و همچنین ثمره اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حملات پهبادی انصارالله یمن به پالایشگاه‌ آرامکو عربستان و مختل شدن نیمی از تولید نفت این کشور، گفت: این اقدام انصارالله، عربستان را از یک توهم بزرگ که فکر می‌کردند قدرت برتر منطقه هستند، خارج کرد؛ انصارالله یک بازوی جمهوری اسلامی است، اگر روزی با شیران جمهوری اسلامی مواجه شوید حتی فکرش را هم نمی‌کنید که چه بلایی بر سرتان خواهد آمد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین