شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری و آغاز ساخت 4 پروژه عمرانی در بخش صحرای باغ لارستان

  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز…

 

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، مهندس بنی کریمی مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس، جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، چهار طرح عمرانی، زیر بنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسئولین ابتدا جایگاه عرضه سوخت آفتاب عماد شهر را افتتاح کردند. این مجتمع در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۵۰ متر مربع، شامل ۸ نازل بنزین و نفت گاز و ۲ مخزن ۹۰ هزار لیتری بنزین و نفت گاز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آقایان ناصر آینه دار و محمد سعید دانشور احداث شده است که با بهره برداری از این مجتمع برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

مسئولین در ادامه خط انتقال آب از مجتمع کوثر عماد شهر تا روستای چاه ریگی را هم افتتاح کردند.

این خط انتقال آب به طول ۳ هزار و ۱۰۰ متر است که برای آن ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه شده است.

مسئولین در ادامه خانه بهداشت روستای گاو بست بخش صرای باغ نیز با زیربنای ۱۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح کردند.

در پایان نیز سد خاکی تنگ قلات عمادشهر نیز آغاز شد.

مساحت حوزه این سد خاکی ۶۵۰۰ هکتار، طول بند خاکی ۳۸۰ متر از نوع همگن، حجم آبگیری یک میلیون مترمکعب، ارتفاع بند خاکی ۱۳ متر، حجم عملیات بتن ریزی ۱۷۰ هزار متر مکعب و حجم عملیات خاکریزی ۱۴۱ هزار مترمکعب می‌باشد که قرار است با اعتباری افزون بر ۴۶ میلیارد ریال کاملاً دولتی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان احداث شود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی درمراسم آغاز ساخت این بند خاکی افزود: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با توجه به کاهش بارش و خشکسالی های اخیر مهم و ضروری است.

حسنی گفت: توجه به بخش آبخیزداری و کشاورزی از راه های توسعه شهرستان و رفع معضل بیکاری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین