سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اشتغال به تحصیل 472 دانشجو در دانشکده های علوم پزشکی لارستان

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اشتغال به تحصیل ۴۷۲ دانشجو در دانشکده های زیرمجموعه این دانشکده خبر داد. زهرا کشتکاران در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان …

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اشتغال به تحصیل ۴۷۲ دانشجو در دانشکده های زیرمجموعه این دانشکده خبر داد.

زهرا کشتکاران در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان  ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود به دانشکده های زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان، اظهار داشت: در حال حاضر ۲ دانشکده حضرت زینب(س) در شهر لار و بهداشت در شهر اوز در زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان فعالیت دارند.

وی از فعالیت ۷ رشته در این دانشکده ها خبر داد و افزود: در مقطع کارشناسی پیوسته پرستاری، اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، تغذیه، بهداشت عمومی و کارشناسی ناپیوسته هوشبری در این دانشکده ها فعال است.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ۴۷۲ دانشجو در این دانشکده ها مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: بنا به آزمون سراسری امسال و نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش ۲۱۸ نفر برای دانشکده علوم پزشکی لارستان قبول شده اند که تا روز یکشنبه ۷ مهرماه ۱۶۷ با مراجعه به دانشکده ها کار ثبت نام خود را انجام داده اند.

این مسئول از درخواست برای صدور مجوز راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت برای شهرستان خنج به وزارت بهداشت شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون برای تحقق این امر از سوی وزارتخانه موافقتی اعلام نشده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین