پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان لارستان معرفی شدند

با پیشنهاد معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان وطی احکام جداگانه ای از سوی هیات بازرسی انتخابات استان فارس، رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان لارستان تعیین شدند. به…

با پیشنهاد معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان وطی احکام جداگانه ای از سوی هیات بازرسی انتخابات استان فارس، رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان لارستان تعیین شدند.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بر این اساس احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان به عنوان رییس هیات بازرسی و هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان و موسی نظری رییس اداره فنی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز به عنوان عضو اصلی هیات بازرسی انتخابات لارستان معرفی شدند.

بازرسی و کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون در دستگاه مجری برای صیانت و حفاظت از آرا مردم و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات در سطح شهرستان از وظایف اصلی رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات این شهرستان می باشد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان فارس در دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود./*

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین