شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اجرای برنامه ویژه مدرسه(بوم) در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی در فارس و لارستان

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از اجرای برنامه ویژه مدرسه(بوم )در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی استان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره…

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از اجرای برنامه ویژه مدرسه(بوم )در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد فیاض پور در جلسه قطبی هم اندیشی معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی جنوب فارس که به میزبانی لارستان برگزار شد ، گفت: در راستای سیاست مدرسه محوری و با توجه به الزام اسناد بالا دستی و تاکید معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع مبنی بر اختصاص زمانی از برنامه آموزش مدارس به برنامه های ویژه و بومی مدارس ،این برنامه در سال جاری برای تمامی مدارس دوره دوم اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس ضمن تاکید بر لزوم کیفیت بخشی و نظارت بر برنامه های اجرایی حوزه و ساماندهی نیروهای جدیدالورود ، گفت: اجرای طرح مدرسه بوم گامی در جهت اجرایی کردن سند تحول بنیادین است و امیدواریم با اجرای این برنامه گام موثری در جهت تحقق اهداف این سند برداشته شود .

فیاض پور آموزش اولیای دانش آموزان در راستای ارزشیابی کیفی توصیفی را از اولویت های کاری برون سازمانی حوزه کاری خود معرفی کرد .

وی استقبال مدیران از اجرای این طرح در مدارس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: از آن جا که اجرای چنین برنامه هایی بر اساس شرایط و مقتضیات هر مدرسه تعیین می شود و مدیران در انتخاب بخشی از مواد درسی در طول سال تحصیلی مشارکت دارند، با استقبال مدیران و معلمان روبرو شده‌است.

در بخشی از این جلسه قطبی معاونین و کارشناسان ادارات جنوب فارس به بررسی طرح ها و برنامه های آموزشی در این حوزه پرداختند.

حضور در جلسه مدیران ابتدایی و متوسطه دوره اول که با هدف آموزش طرح ویژه مدرسه (بوم) برگزار شده بود ، از دیگر برنامه های سفر فیاض پور و سایر روسا و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی در سفر به لارستان بود.

شایان ذکر است در قالب برنامه ویژه مدرسه ( بوم) ،هفته ای دو ساعت و به مدت ۶۰ ساعت در طول سال تحصیلی به برنامه های ابتکاری که هر آموزشگاه برای خود برنامه ریزی می کند پرداخته می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین