پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری آیین معارفه نو دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان

آیین معارفه نو دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، آیین معارفه نو دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان به همت مدیریت امور فرهنگی با حضور مهندس…

آیین معارفه نو دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، آیین معارفه نو دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان به همت مدیریت امور فرهنگی با حضور مهندس حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس علیپور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ، دکتر طاهری ریاست دانشگاه، دکتر رخگیره معاونت آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی و دکتر نوروزی مدیر دانشجویی و فرهنگی، اساتید، کارکنان و دانشجویان جدید الورود ۱۶ مهر ماه در سالن دانشکده پرستاری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر طاهری ریاست مجتمع ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم از زحمات دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و ضمن تبریک به دانشجویان، فرصت کسب علم در مقطع جدید را فرصتی برای دست یابی به اتفاقات و تجربه های جدید زندگی برشمرد و گفت: دوران دانشجویی علی رغم محدودیت ها و کمبودها فرصت کسب یادگیری تجربه های اجتماعی، علمی و فرهنگی بسیار خوبی است که باید آن را مغتنم شمرد و افزود: مهارت اندوزی ، یادگیری زبان تخصصی ، کار با نرم افزار کاربردی و یا سیر مطالعاتی در زمینه های مختلف میتواند شما را در ساختن آینده روشن حمایت نماید.

وی در ادامه از شهرستان لار به عنوان یکی از قدیمیترین و با اصالت ترین شهرهای ایران و استان فارس یاد کرد که دارای فرهنگ غنی مذهبی و تاریخی پرباری است. و از دانشجویان خواست به عنوان یک شهروند جدید، جایگاه شایسته ای را در شهر داشته باشند .

طاهری موفقیت های دانشگاه دولتی لار را در مدت زمان کم تاسیسش تا کنون را چشمگیر دانست و افزود: یکی از این افتخارات ما جذب ۱۲ عضو هیات علمی با رزومه بسیار قوی و سوابق درخشان در زمینه تحصیلی است که ثبت ۲۰ اختراع و ۱۱۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی توسط اعضای هیات علمی نشان از توانمندی آنان دارد.

همچنین وی با اشاره به آمار قبولی بسیار خوب دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی لارستان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های برجسته کشور از جمله دانشگاه های تهران، خواجه نصیر ، امیرکبیر، صنعتی اصفهان، شیراز و… نشان از تلاش ها و توانمندی بالای اساتید و دانشجویان است.

در ادامه مهندس حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن خیر مقدم و ابراز خوشنودی از حضور در جمع دانشگاهیان، فعالیت های مختلف هر کشور را مرهون فعالیت های دانشگاهیان و دانشجویان دانست و از دانشجویان خواست علاوه بر کسب علم و دانش بدون داشتن دغدغه امنیتی و ناامنی های اجتماعی در شهر لار در قالب آرمانهای نظام به فعالیت های اجتماعی و سیاسی بپردازند. وی از شهر لار نیز به عنوان شهر خیر خیز یاد کرد و این ویژگی خوب را به عنوان وجه تمایز آن از سایر شهرهای کشور دانست .

دکتر رخگیره معاون آموزشی، پژوهشی دانشجویی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از واحدها و زحمات مختلف کارکنان، با ارزش ترین دارایی را زمان برشمرد و بهترین و کاملترین راه جهت استفاده از این دارایی را مطالعه کردن و تلاش برای بهتر زیستن دانست. وی در کنار کسب علم دانشجویان را به مشارکت در برنامه های اجتماعی و فرهنگی مختلف دعوت کرد .

برگزاری مسابقه و پخش کلیپهای معرفی کارکنان، معرفی شهر لار، معرفی برنامه های فرهنگی و معرفی مرکز مشاوره و کلیپ اربیعین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین