چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز عملیات اجرایی راه روستایی چاه نهر-فدامی در قالب «طرح ملی ابرار»

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از شروع عملیات اجرایی راه روستایی چاه نهر – فدامی به طول ۵ کیلومتر خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از شروع عملیات اجرایی راه روستایی چاه نهر – فدامی به طول ۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، علیرضا راستیار اظهار داشت: پیرو ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر اجرای طرح ملی ابرار ( اقدام برای راههای اولویت دار روستایی) احداث راه روستایی چاه نهر فدامی به طول ۵ کیلومتر شامل عملیات خاکی و ۷ دستگاه ابنیه فنی به صورت امانی با استفاده از امکانات و تجهیزات راهداری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که هم زمان در جبهه کاری عملیات خاکی و ابنیه فنی نیز در حال اجرا می باشد، که پس از اتمام عملیات زیرسازی مراحل اجرای آسفالت آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: روستای چاه نهر منطقه ای با ظرفیت بالا در تولیدات کشاورزی است که در ۱۲۵ کیلومتری شهر لار واقع شده است و با احداث این مسیر راه ارتباطی و دسترسی مردم این روستا و انتقال تولیدات کشاورزی آنها به شهرستان داراب تسهیل می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین