شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سردار نیلفروشان: جمهوری اسلامی به بالای سر اسرائیل رسیده است 

معاون عملیات سپاه در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به بالای سر اسرائیل رسیده است.  سردار نیلفروشان اظهار داشت: هیچ کس را در حد و قواره تهدید جمهوری اسلامی نمی‌بینیم…

معاون عملیات سپاه در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به بالای سر اسرائیل رسیده است.  سردار نیلفروشان اظهار داشت: هیچ کس را در حد و قواره تهدید جمهوری اسلامی نمی‌بینیم بنابراین اگر دشمن دست از پا خطا کند، درسی به او می دهیم که جبران این چند دهه شیطنت او از ماجرای صنعت نفت تا امروز را یکجا دریافت کند. وی افزود: اسرائیل خطایی کند باید پاره پاره‌های تل‌آویو را از قعر دریا جمع کند و به فضل الهلی رژیم صهونیستی دست و پای آخر را می‌زند و نشانه‌های نابودی اش هم مشخص شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم این فرمانده ارشد نظامی اظهار داشت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم، توسعه حزب الله از لحاظ کمی و کیفی قابل مقایسه با گذشته نیست و این را صهیونیست ها خوب متوجه شدند. وی گفت: امروز شرایط دشمن و آمادگی ما به گونه‌ای است که قادریم در سطح راهبرد عملیات های هجومی برد بلند را نجام دهیم. به موازات این تغییر راهبرد، تسلیحات متناسب هم ساخته‌ایم.
سردار نیلفروشان اظهار داشت‌:‌سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در کشور همسایه ما در دولت اقیلم سرمایه گذاری‌هایی روی گروهک‌ها کرده‌اند و تمام تلاششان را می‌کنند تا سرعت این حرکت را ببیشتر کنند. وی اظهار داشت‌: جنوب شرق هم در این پازل است و آنجا هم یکی از سرویس های اطلاعاتی کشورهای عربی منطقه پشتیبانی از تروریست‌ها را بر عهده دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین