جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ارائه برنامه راهبردي و عملياتي ايجاد اشتغال 4 اداره لارستان به كجا رسيد؟!!

نيمه خرداد ۹۸ جلیل حسنی فرماندار ويژه لارستان در جلسه کارگروه رونق تولید و سرمایه گذاری شهرستان در سخنانی به تعامل، همدلی و هماهنگی بین ادارات شهرستان در راستای رونق…

نيمه خرداد ۹۸ جلیل حسنی فرماندار ويژه لارستان در جلسه کارگروه رونق تولید و سرمایه گذاری شهرستان در سخنانی به تعامل، همدلی و هماهنگی بین ادارات شهرستان در راستای رونق تولید و اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات ذیربط در زمینه تولید و اشتغال بایستی بصورت مستمر جلسات تخصصی خود را برگزار نمایند.

به گزارش میلاد لارستان  حسنی در اين نشست اظهار داشته بود: ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و غیره و تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی امر تولید و اشتغال، با هم افزایی داشته باشند و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید ارائه نمایند.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه بعضی از افراد هستند که تمایل به سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی دارند، ولی نمی دانند در چه موضوعی اشتغالزایی کنند؛ تصریح کرده بود: این ما هستیم که آن سرمایه‌گذار را راهنمایی کنیم و با دادن ایده و طرح سرمایه گذاری، رونق تولید را در شهرستان ارتقا دهیم.

 وی با بیان اینکه منطقه لارستان بزرگ ظرفیت پذیرش سرمایه‌گذار خارجی نیز دارد، تاکید کرده بود: با توجه به اینکه لارستانی های زیادی در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به کار و فعالیت هستند بایستی برخی از آنها را تشویق و ترغیب کرد تا در زادگاه خودشان سرمایه گذاری نمایند.

به نظر مي رسد از آن زمان تاكنون برنامه راهبردي د ر راستاي ايجاد اشتغال از سوي ادارات مذكور اصلا ارائه نشده و اگر ارائه شده ما از آن بي خبريم. مطمئنا در بخشي از اين برنامه راهبردي اطلاع رساني به عموم مردم نيز بايد وجود داشته باشد. ميلاد لارستان آمادگي دارد تا پاسخ مسئولان محترم ادارات لارستان را در اين خصوص منتشر نمايد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین