جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار عسکرپور با رییس هیئت کشتی فارس

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: تمام دغدغه ام پیشرفت کشتی لارستان است و شبانه روز برای ارتقای جایگاه کشتی این شهرستان تلاش می کنم. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: تمام دغدغه ام پیشرفت کشتی لارستان است و شبانه روز برای ارتقای جایگاه کشتی این شهرستان تلاش می کنم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، داود عسکرپور در دیدار با رئیس و دبیر هیئت کشتی استان فارس که در دفتر این هیئت برگزار شد با تاکید بر اینکه برای رشد و ترقی کشتی لارستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم، اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان در گذشته چندین قهرمان را در سطح آسیا و ایران به جامعه کشتی کشور معرفی کرده است و در حال حاضر نیز تلاش می کنیم تا کشتی این شهرستان به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

وی در ادامه خواستار میزبانی دوره های مربی گری و داوری شد و افزود: با توجه به کمبود داور و مربی رسمی فدراسیون در لار، هیئت کشتی لارستان آماده برگزاری دوره های داوری و مربی گری است.

مسوول هیئت کشتی لارستان، از حضور قهرمانان نامدار کشتی ایران در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سعی می کنیم همه ساله با دعوت از قهرمانان کشتی جهان و المپیک در لار، گامی موثر در جهت سطح فنی مربیان و کشتی گیران لارستانی برداریم.

عسکرپور، به حمایت همه جانبه از قهرمانان کشتی لارستان تاکید کرد و ابراز داشت: قهرمانان ورزشی سرمایه های گران بهایی هستند که باید به آنها توجه ویژه شود از این رو هیئت کشتی لارستان با حمایت از قهرمانان تحت پوشش خود، انگیزه آنها را برای ادامه کار دوچندان می کند.

وی در ادامه از آمادگی هیئت کشتی لارستان برای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای کشتی گیران جوان لارستانی، هیئت کشتی لارستان آمادگی خود را برای برگزاری این دوره از پیکارها اعلام می کند.

مسئول هیئت کشتی لارستان، با بیان اینکه این هیئت طبق اساسنامه در جذب اسپانسر موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: بودجه حضور در رقابت های کشتی آزاد لیگ خردسالان استان فارس را تامین کرده ایم و با ترکیبی قدرتمند در این دوره از مسابقات حضور پیدا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از نیروهای قهرمان، جوان و تحصیل کرده در کادر هیئت استفاده می کند، خاطرنشان کرد: سعی می کنیم همه ساله از اعضای هیئت و باشگاه های برتر کشتی لارستان و تمامی دست اندرکارانی که برای پیشرفت کشتی این شهرستان تلاش می کنند، تجلیل شود.

عسکرپور میزبانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور را یکی از برنامه های اصلی هیئت کشتی لارستان عنوان کرد و گفت: برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان در لار می تواند در انگیزه و رشد فنی کشتی گیران این شهرستان بسیار موثر باشد از این رو سعی می کنیم با همکاری هیئت کشتی فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان این امر مهم تحقق پیدا کند.

وی بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان کشتی لارستان را امری ضروری دانست و بیان داشت: پیشکسوتان گنجینه هایی هستند که تجربه آنها مسیر موفقیت را برای کشتی گیران هموار می سازد از این رو هیئت کشتی لارستان استفاده از تجربیات پیشکسوتان را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

در پایان، محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس، حمایت همه جانبه خود را از هیئت کشتی لارستان اعلام و برای عسکرپور آرزوی موفقت و سربلندی کرد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین