شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین زاده:مستقل آمده ام؛‌ قطعا کمیسیون انرژی را نشانه رفته ام

روز گذشته اولین روز نام نویسی کاندیداها جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان روز پرحاشیه ای را داشت….

روز گذشته اولین روز نام نویسی کاندیداها جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان روز پرحاشیه ای را داشت. حسین زاده،‌ خرمی و  جعفرپور در روز اول اقدام به نام نویسی نمودند. اگرچه خرمی ۳۱ ساله  به عنوان دومین ثبت نام کننده روز اول  آرام آمد و آرام نیز محل فرمانداری ویژه لارستان را پس از ثبت نام ترک نمود اما حسین زاده در مصاحبه با خبرنگاران از اهداف کلان انرژی سخن گفت.

به گزارش میلاد لارستان حسین زاده نخستین کسی بود که روز گذشته با حضور در محل فرمانداری ویژه لارستان جهت کاندیداتوری مجلس یازدهم ثبت نام نمود. حسین زاده که اصلا گراشی بود و  حدود ۴۰ سال عمر دارد در حال حاضر  در تهران ساکن بوده و در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مشغول به کار است.

وی خدمت به مردم را مهمترین هدف خود حضور در انتخابات دانسته و می گوید در نظر دارم با نگاه توسعه متوازن و نگرش به انرژی و صنعت مشکل  اشتغال زایی منطقه را برطرف نماییم. وی گفت: با نگاهی راهبردی و با اتکا به جوانان،‌نخبگان و بانوان و نیز با نگرشی به توانمندی ها و بضاعت منطقه می توان به چشم انداز روشنی در توسعه پایدار منطقه دست یافت.

حسین زاده در پاسخ به این سوال که اهداف کلان شما در دوره یازدهم چه می باشد بیان داشت:‌ مهمترین هدف همان خدمت به مردم بوده ولی در نگاه کلان باید گفت: پتانسیل منطقه جنوب فارس بیشتر باید شناسایی شود،‌به عنوان مثال اگر از مسیر لار به گراش و یا در مسیر اوز حرکت کنیم لایه های مختلف زمین شناسی وجود دارند که هر کدام در کاربردهای مختلفی در صنایع دارند. وی گفت:‌میدان گازی ارم که در خنج حفاری اولین چاه آن  انجام شد  و یا استعدادهای گازی در مناطق مختلف نظیر جویم و بیرم از جمله پتانسیل هایی اند که می توانند شکوفا شوند. وی در عین حال اظهار داشت:‌با توجه به حوزه تخصصی خود به خوبی می توانیم پیشرفت نماییم.

عضو دوره سوم شورای شهر گراش گفت:‌ ۴۱ سال از انقلاب میگذرد اما طرح ملی خاص که بتوان ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر را از لحاظ اقتصادی جذب نماید در منطقه نداشته ایم. ولی با نگاهی به شهرستان همجوار مانند لامرد (با داشتن اولین پالایشگاه خصوصی،‌منطقه انرژی بر و…) می توان عقب افتادگی منطقه ما در این زمینه را مشاهده نمود و به نظر بنده بدان دلیل است که جسن فعالیت نمایندگان ۱۰ دوره مجلس از ابتدا تاکنون حوزه تخصصی،‌ صنعت و انرژی نبوده و به نظر می رسد یکی از دلایل عقب افتادگی ما همین باشد.  وی گفت:‌این به معنی عدم تلاش های صورت گرفته تا کنون نمی باشد و بلکه جنس فعالیت عزیزان اینگونه بوده و لذا به نظر می رسد راهی جز حرکت به سمت انرژی جهت توسعه منطقه نداریم.

وی اظهار داشت:‌منکر پشتوانه سیاسی در آن منطقه نبوده و طی جلسات مختلفی که به کمیسیون انرژی دعوت شده و یا جهت توسعه میادین نفتی و گازی با شرکت های خارجی داشته ایم به خوبی به این موضوع واقفم

حسین زاده در پایان اظهار داشت: ضمن آنکه اعتقاد دارم تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است اعلام می نمایم کاملا به صورت مستقل آمده ام ولی از طیف های سیاسی مختلف حتما استفاده خواهم کرد.

بیوگرافی کلی و مشخصات این کاندیدای مجلس یازدهم را در جدول زیر می بینیم:

 

در ساعات آتی مصاحبه با جعفرپور دیگر کاندیدای ثبت نامی روز گذشته نیز منتشر خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین