شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توانا:معتقد به گفتمان همگرايي منطقه اي هستم؛به اصولگرايان نزديك و تفكر انتقادي اصلاح طلبان را دارم

به گزارش میلاد لارستان  حامد توانا به عنوان آخرين نفر از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه(سومين روز) و به عنوان دهمين نامزد با حضور در…

به گزارش میلاد لارستان  حامد توانا به عنوان آخرين نفر از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه(سومين روز) و به عنوان دهمين نامزد با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

توانا در معرفي خود  بيان داشت: در سال ۱۳۵۴ در محله گنبد سبز(امامزاده) شهرقديم لار متولد شده ام و دوران كودكي را در لار بوده و بيشتر در حوزه هاي  فرهنگي و اجتماعي در خدمت مردم بوده ام. دوره مقدمات حوزوي را در لار گذرانده ام و پس از آن فعاليت هاي علمي را در حوزه گذرانده و دوره سطوح نيز در قم بوده ام. در ضمن سپري كردن دوره سطح در يكي از  بخشهاي مهندسي نيروي دريايي سپاه  در بندرعباس فعاليت هاي طلبگي خود را در قالب عقيدتي سياسي ادامه داده ام و ۲ سال نيز در لطيفي بوده ام. در ادامه وارد مجموعه قرارگاه خاتم االانبيا سپاه شده و به عنوان رابطه نماينده ولي فقيه در موسسه پتروصنعت شهيد رجايي در پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس به عنوان يكي از پروژه هاي بزرگ پالايشگاهي كشور توفيق خدمت داشته ام. وي گفت: در حال حاضر نيز به  عنوان پژوهشگر حوزه اجتماعي فعاليت خويش را در حال انجام مي باشم.

نيازمند جوانان با ديدگاه نو هستيم

توانا با بيان اينكه شرايط بيروني بيش از داشته هاي درونم محرك حضور بنده در انتخابات ياردهم بوده است افزود: احساس مي كنم جامعه ما در حال حاضر نيازمند حضور جواناني است كه با نگاه نو و ديدگاه هاي متفاوت بتوانند مشكلاتي را در جامعه مرتفع سازند كه برخي نگاه هاي قديمي و ديدگاه هاي كهنه ديگر توان ايجاد تغيير و تحول در آن حوزه را نداشته باشند.

معتقد به گفتمان همگرايي منطقه اي هستم

توانا در بيان اهداف كلان خود اظهار داشت: در دو محور ملي و منطقه اي داراي اهدافي هستم كه مي توان گفت در سطح ملي به دنبال تقويت گفتمان انقلابي گري هستم چرا كه ريشه بسياري مشكلات بي توجهي به گفتمان انقلاب اسلامي است؛ اما در بعد منطقه اي ايده و گفتمان همگرايي را به عنوان يكي از راه حل هاي جدي حل مشكلات منطقه مي دانم و اميد است كه با اين رويكرد بتوان نماينده قوي را به مجلس فرستاد تا كندي پيشرفت منطقه را با اين گفتمان حل نمايد.

 

توانا در پاسخ به اين سوال كه چه شد از سطح حوزه تصميم به حضور در كار اجرايي گرفتيد  بيان داشت: اساساً نمايندگي مجلس شوراي اسلامي كار اجرا نبوده و وظيفه اصلي نماينده قانون گذاري است اما به صورت سنتي مردم هر منطقه جهت حل مشكلات منطقه اي نيز به عنوان مدير ارشد در منطقه نماينده را به عنوان وكيل خود مي شناسند. وي افزود: قاعدتا نگاه اوليه بنده نگاهي است كه نماينده را به عنوان عضوي از قوه مقننه و قانون گذار مي شناسم و نگاه اجرايي صرف به نماينده ندارم.  اما دغدغه اي از اين جهت وجود نداشته و اگر شيوه هاي مديرتي مشاركتي را در پيش بگيريم مي توانيم در بحث مديريت اجرايي نيز حضور داشته و تاثير گذار باشيم.

به اصولگرايان نزديك ولي تفكر انتقادي اصلاح طلبان را دارم

وي در خصوص جناح سياسي خود افزود: در هيج جناحي عضوي عضويت نداشته و نخواهم داشت و لذا در جناح سياسي خاصي نيستم، اما گرايشم به اصولگرايان كمي نزديكتر است اگرچه نگاه انتقادگرايانه اصلاح طلبان را نيز دارا هستم. توانا در خصوص ائتلاف و نيز اجماع با برخي ديگر از نمايندگان اظهار داشت: به ائتلاف اعتقاد داشته و از آن حمايت مي كنم و بر اساس همان تفكر آمده ام و اين ائتلاف ها به يكپارچگي جهت رسيدن به نماينده واحد كمك مي كند. وي گفت: ائتلاف ما بر اساس محور همگرايي استوار است و سعي دارم ائتلافي با دوستان همفكر ايجاد نموده و نهايتا به گزينه قوي تر در مجموعه رسيده و به عنوان نماينده گفتمان همگرايي معرفي نماييم.

وي در پايان اظهار داشت: شعار انتخاباتي بنده نيز عدالت و پيشرفت در سايه انقلابي گري و همگرايي ميباشد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین