شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

اختصاص آمبولانس جدید به اورژانس ۱۱۵ فداغ

  یک دستگاه آمبولانس مجهز به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای فداغ اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین،…

 

یک دستگاه آمبولانس مجهز به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای فداغ اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ دیزل مجهز به تمام امکانات نجاتی و امدادی از جمله دستگاه دی‌سی شوک، دستگاه تنفس مصنوعی، برانکارد و مطابق با استانداردهای بین المللی به ارزش سیزده میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی گراش تحویل و به پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای فداغ اختصاص یافت.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای فداغ کار خود را از ابتدای امسال با شش تکنسین و یک دستگاه آمبولانس شروع کرد. در این مدت نُه ماهه، نزدیک به دویست ماموریت از جمله تصادفی، آسیب‌های جرحی، زایمانی، داخلی، احیای قلبی و … داشته است.

این پایگاه در حال حاضر در ساختمان دهیاری فداغ مستقر شده که با تکمیل ساختمان خیّرساز اورژانس در کنار آتش‌نشانی، به مکان اصلی خود انتقال خواهد یافت.

رمضانی، مسئول پایگاه اورژانس فداغ گفت: مردم می‌توانند با تماس با شماره ۱۱۵، حوادث جاده‌ای و فوریت‌های پزشکی در این حوزه را به ما گزارش دهند تا به موقع بتوانیم نجات‌بخش جان هم‌وطنان‌مان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین