چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن از 26 آذرماه در حوزه استحفاظی لارستان

نام نویسی  طرح اقدام ملی مسکن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از  ۲۶ آذرماه آغاز خواهد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه…

نام نویسی  طرح اقدام ملی مسکن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از  ۲۶ آذرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، موسی میرزایی مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام از متقاضیان واجد شرایط در حوزه استحفاظی اداره کل راه وشهرسازی لارستان از روز سه‌شنبه ٢٦ آذر ماه سال جاری به طور رسمی آغاز خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط ثبت نام را مطالعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد : برای این طرح وام ٧٥ میلیون تومانی با نرخ بهره ١٨ درصد و دوره مشارکت حداکثر دوساله و بازپرداخت ١٠ ساله در نظر گرفته شده است.

میرزایی افزود : برای شهرهای اعلامی و سایر شهرها که تاکنون اسامی آنها جهت ثبت نام در فاز نخست این طرح اعلام نشده ، زمین مورد نیاز در دست تهیه است و بلافاصله پس از اتمام مراحل جانمایی زمین ها مردم عزیز می توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نمایند .

مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل با تاکید مجدد به اینکه  اداره کل راه و شهرسازی لارستان صرفا موظف است زمین های مورد نیاز را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده و متولی ساخت و ساز در این طرح بنیاد مسکن خواهد بود ، افزود : در فاز نخست از ١٢٠٠ واحد مصوب شده سهم شهر لار ٢٠٠ ، لامرد ١٨٠ ، گراش ٢٠٠ ، اوز ٢٠٠ ، گله دار ٢٢٠ وخنج ٢٠٠ واحد در نظر گرفته شده است که ثبت نام مرحله ی اول نیز بر اساس همین تعداد انجام خواهد شد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین