جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه موقت لارستان:

حمله شیعیان نیجریه از جنس جنایت های تکفیری صهیونیستی است

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه حمله به رهبر شیعیان نیجریه از جنس جنایت های تکفیری– صهیونیستی است، گفت: همه مسلمانان و علمای جهان اسلام می بایست این جنایت وحشیانه را محکوم کنند.

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه حمله به رهبر شیعیان نیجریه از جنس جنایت های تکفیری– صهیونیستی است، گفت: همه مسلمانان و علمای جهان اسلام می بایست این جنایت وحشیانه را محکوم کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر شناسایی و رفع آسیب ها و فرهنگ های نادرست در مراسم های عزاداری، اظهار داشت: می بایست حذف آلات لهو لعب، موسیقی های ناسالم و حجاب های ناصحیح بانوان از عروسی ها، آغاز زندگی مشترک را به شکل اسلامی برگزار کرد.

وی با ابراز تأسف نسبت به این موضوع که حیف است انسان زندگی مشترکش را با گناه شروع کند، افزود: خانواده ها نباید اجازه دهند با حضور عده ای در عروسی، زندگی های مشترک با گناه آغاز شود.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه آینده کشور ما به بزرگان وابسته است، تصریح کرد: آیت الله شهید دکتر مفتح در خانواده ای مذهبی متولد، تربیت و منادی وحدت حوزه و دانشگاه شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آغاز ثبت نام پنجمین دوره خبرنگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: هیئت های اجرایی انتخابات می بایست بر حُسن اجرای این رویداد مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اجرای سالم انتخابات در اسفندماه سال جاری، گفت: وظیفه قانونی اعضای شورای نگهبان بررسی خصوصیات کاندیداها بدون کمترین غرض ورزی و مسامحه است.

حجت الاسلام رمضانی با بازخوانی بخشی از بیانات حضرت امام(ره) درخصوص احترام به تصمیمات شورای نگهبان، تصریح کرد: تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است و لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و همه هرچند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم.

وی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی خطاب به اعضای شورای نگهبان گفته اند که در کار خودتان استوار باشید و با قاطعیت و دقت نظر عمل نمایید.

امام جمعه موقت لارستان مجلس شورای اسلامی را عصاره ملت و خانه واقعی ملت توصیف کرد و افزود: کشور در هر دوره به مجلسی مقتدر نیازمند است.

وی با برشمردن مولفه های یک مجلس مقتدر و کارآمد، تصریح کرد: مجلسی که با انتخاب ملت، بدور از اهداف شخصی و امراض جناحی، دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه باشد، دغدغه برای برآوردن انتظارات به حق مردم، رفع گرفتاری و مشکلات و بخصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی، برنامه ریزی برای سربلندی میهن باشد، مجلسی کارآمد است.

این مسئول حضور منتخبانی لایق در مجلس را از نیازهای اساسی است، ادامه داد: کسانی باید به مجلس راه یابند که مسائل را تشخیص دهند، شجاعت داشته باشند، روحیه استکبارستیز و در خط ولی فقیه باشد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه پیشربر اهداف نظام منوط به پیروی از ولی امر زمان است، تصریح کرد: مردم بصیر ایران و منطقه لارستان ولی امر را تنها نخواهند گذاشت و پیرو ایشان هستند.

وی با محکومیت حادثه دلخراش حمله وحشیانه به شیعیان کشور نیجریه، افزود: هجوم و آتش زدن منزل رهبر شیعیان نیجریه “شیخ ابراهیم زکزاکی” ، تخریب مسجد و حسینیه بقیه الله، کشتار ۳۰۰ تن از شیعیان حامی رهبرشان، به شهات رساندن همسر و فرزند ایشان، زخمی کردن رهبر شیعیان نیجریه با ۴ گلوله از جمله جنایتهای ارتش نیجریه در این کشور است.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه حمله به رهبر شیعیان نیجریه از جنس جنایت های تکفیری – صهیونیستی است، تصریح کرد: تحمل این همه سختی ها برای علامه زکزاکی به دلیل داشتن روحی بزرگ و حماسی است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین