جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح «فهما» (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) در کانون‌های فرهنگی جنوب فارس خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح «فهما» (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) در کانون‌های فرهنگی جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان «محمدابراهیم اخوت»  با بیان اینکه طرح ملی «فهما» یک اقدام ملی برای ساماندهی هر چه بهتر کانون‌ها و فعالیت‌های آن‌ها و همچنین حمایت هدفمند از کانون‌ها است، گفت: رویداد «فهما» (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) از فرایندهایی محسوب می‌شود که در راستای ثبت، رصد و پایش فعالیت کانون‌های مساجد شکل گرفته است.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: هر کانون وظیفه دارد عملکرد خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کند و در ارزیابی‌ها، ثبت فعالیت؛ مبنای داوری برای عملکرد مساجد است.
وی بیان کرد: از بین ۱۸۰ باب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جنوب فارس، تا کنون ۲۳ هزار نفر به طرح ملی فهما پیوستند.

اخوت به چهار راهبرد اصلی طرح ملی فهما اشاره و اظهار کرد: شبکه‌سازی، توانمندسازی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی اهالی مساجد، کشف و پرورش خلاقیت‌های فرهنگی هنری، تلاش برای افزایش بهره‌مندی از محصولات فرهنگی دین‌محور و حضور هدفمند و جریان‌سازی فرهنگی در فضای مجازی از رویکردهای مهم این طرح ملی است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین