جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

خير آب؛ خير هرمودي 50ميليارد ريال براي 13 طرح آبخيزداري اهدا نمود

خير هرمودي ۵۰ميليارد ريال براي ۱۳ طرح آبخيزداري اهدا نمود. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ درجريان  بازديد جلیل حسنی معاون…

خير هرمودي ۵۰ميليارد ريال براي ۱۳ طرح آبخيزداري اهدا نمود. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ درجريان  بازديد جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان، از ۱۳ طرح اجرا شده آبخیزداری در روستای هرمود بخش صحرای باغ لارستان بيان شد كه برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۰ میلیارد ریال توسط خیر آقای سید قطب الدین محمدی هزينه شده است.

حسنی فرماندار ويژه لارستان در اين بازديد اضافه کرد: حجم آبگیری این ۱۳ طرح بند های خاکی، ۴۷۰ هزار مترمکعب، حجم خاکریزی آنها ۵۰۰ هزار متر مکعب، ارتفاع بند ها از سطح زمین تا تاج از ۸ متر تا ۱۳ متر و طول بندها از ۳۲ متر تا ۱۷۰ متر می باشد.

وي ضمن تشکر از اقدامات اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لارستان و به ویژه خیرین بزرگوار در عرصه احداث کنترل سیلاب و طرح های آبخیزداری، در سخنانی اظهار داشت: اجرای این طرح ها با هدف کنترل سیلاب، جلوگیری از فرسایش خاک و تغذیه سفره‌های آب‌های زیرزمینی صورت می گیرد.وی ادامه داد: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری از کارهای اولویت داری است که توسط فرمانداری و اداره منابع طبیعی لارستان در حال پیگیری است، چرا که می توان با جمع آوری نزولات آسمانی ، سفره های زیرزمینی شهرستان را تقویت کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین