پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ماموریتی که مدیر آموزش و پرورش لارستان به مسئولان حوزه تربیتی ابلاغ نمود

مدیر آموزش و پرورش لارستان مسئولان حوزه پرورشی را به ارتقای دانش در زمینه مسائل و مشکلات تربیتی دانش آموزان، آسیب های اجتماعی نوظهور ، هجمه گسترده مظاهر غرب به مسائل…

مدیر آموزش و پرورش لارستان مسئولان حوزه پرورشی را به ارتقای دانش در زمینه مسائل و مشکلات تربیتی دانش آموزان، آسیب های اجتماعی نوظهور ، هجمه گسترده مظاهر غرب به مسائل فرهنگی و… فراخواند

اولین جلسه مشترک حوزه پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان در سال تحصیلی جاری با حضور رییس و معاونین و کارشناسان مربوطه در سالن اجتماعات شهید نوبخت  برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در ابتدای این همایش مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی هدف از برگزاری این جلسه مشترک را توانمند سازی و دانش افزایی کلیه شاغلین حوزه پرورشی دانسته و اظهار داشت: این موضوع به عنوان یک دغدغه همیشه وجود داشته و می بایست برنامه هایی جهت ماه‌های آینده تدوین و به این معضلات پرداخته شود.

وی  با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات تربیتی دانش آموزان، آسیب های اجتماعی نوظهور ، هجمه گسترده مظاهر غرب به مسائل فرهنگی، گسترش اختلالات جسمی و روحی در دانش آموزان را از جمله آنها دانست و از تمامی همکاران این حوزه خواست تا سطح دانش و توانایی خود را در این زمینه ارتقاء داده و به روز کنند.

 اسماعیلی همچنین از مربیان حوزه پرورشی و تربیت بدنی خواست تا به روابط احساسی دانش آموزان و مطالبات روحی و فکری آنها توجه جدی نموده  و در زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی و آسیب های فضای مجازی یاریگر دانش آموزان بوده و استفاده صحیح از فنآوری های روز را برای آنها تبیین کنند، وی در عین حال تأکید کرد این مهم تنها بر عهده مربیان تربیتی نیست و سایر نهادها و عوامل نیز باید تلاش داشته باشند.


در این جلسه همچنین سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، اوضاع سیاسی روز و شرایط حساس ایران در منطقه را تشریح و به تفصیل وقایع داخلی و خارجی مرتبط با انقلاب اسلامی و فرصت ها و تهدید های موجود را تبیین کرد.

در بخشی از این همایش از زحمات علی فولادی معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان در طول ۳۲ سال خدمت، تجلیل و تقدیر به عمل آمد و ابوذر ایزدی به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین