پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

در مسیر انتخابات(6)/پاسخ ۱۷ کاندیدای نهایی به سوال6 میلادلارستان:”جوانان”

ششمین سری پاسخ های ۱۷ کاندیدا به سوالات میلاد لارستان امروز منتشر شد. همان طور که چندی پیش نیز در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان به اطلاع رسید، با توجه…

ششمین سری پاسخ های ۱۷ کاندیدا به سوالات میلاد لارستان امروز منتشر شد. همان طور که چندی پیش نیز در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان به اطلاع رسید، با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان بر آن شد تا به منظور روشن شدن افکار عمومی و به جهت معرفی بیشتر کاندیداهای این دوره مصاحبه ای را با آنان ترتیب دهد. بر همین اساس سوالاتي جهت مصاحبه با  كانديداهاي محترم نمايندگي حوزه انتخابيه لارستان،خنج، گراش و اوز تهيه و در اختیار آنان قرار گرفت.

همان گونه که قبلا نیز اشاره شد  توجه به لزوم رعايت عدالت در انتشار پاسخها و نيز به سبب امكان مقايسه بهتر نگرش فكري كانديداهاي محترم در کنارهم، بناست تا در دو شماره آتی ۱۴۵۸  و ۱۴۵۹  نشريه ميلادلارستان تا زمان انتخابات، پاسخ به سوالات  ارائه شده توسط  كانديداها به صورت یکجا منتشر گردد.

اما در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان بنا داریم تا روزانه  پاسخ به ۲ سوال توسط کاندیداها را منتشر نماییم

چند نکته مهم:

۱)  جناب آقای میلاد خرمی با کد نامزدی ۴۲ علیرغم پیگیری صورت گرفته به دلیل مشغله فراوان امکان پاسخگویی برایشان میسر نشده و عذرخواهی نمودند

۲) خبرهای مختلفی مبنی بر اجماع و یا انصراف برخی کاندیداها منتشر شده است. اما با توجه به عدم اعلام رسمی آنها و تا قبل از آن زمان پاسخ کلیه کاندیداها منتشر خواهد شد و در صورت اجماع  و یا انصراف کاندیدا/کاندیداهایی خاص در سوالات بعدی اسامی و پاسخ های آنها بر همین اساس بروزرسانی خواهد شد. بدیهی است بروزرسانی این موارد در روزنامه با توجه به موضوع چاپ و آماده سازی مطالب جهت چاپ به راحتی میسر نخواهد بود

۳) پاسخ های دریافتی برخی  به صورت صوتی و برخی به صورت متنی بوده و در خصوص پاسخ های صوتی تلاش شده تا حقی پس از پیاده سازی توسط میلاد لارستان  ضایع نگردد. 

۴) اسامی و پاسخ ها بر اساس حروف الفبا گردآوری شده است

۵) با توجه به انصراف آقای نادر زمانی با کد ۵۱ پاسخ های ایشان به سوالات در ادامه منتشر نخواهد شد

۶) با توجه به اجماع صورت گرفته در گراش احتمال انصراف برخی نامزدها وجود دارد، اما تا پیش از انصراف رسمی آنان، تمامی پاسخ ها منتشر خواهد شد.

 

ششمین  بخش پاسخ ۱۷  کاندیدای محترم به سوالات میلاد لارستان را در ادامی می خوانیم:

(کلیه سوالات را از اینجا ببینید)

لینک پاسخ به سوال اول  (اینجا)

لینک پاسخ به سوال دوم (اینجا)

لینک پاسخ به سوال سوم(اینجا)

لینک پاسخ به سوال چهارم(اینجا)

لینک پاسخ به سوال پنجم (اینجا)

سوال ششم

=========================================================================

با توجه به بيانيه گام دوم كه عملا نقشه راه توسعه ۴۰ ساله آتي كشور است، از نقش جوانان به عنوان محور تحقق نظام پيشرفته اسلامي از سوي رهبري نام برده شده است. ايشان فرموده اند:” مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.” با توجه به موارد فوق حضور خود به عنوان كانديداي مجلس را چگونه ارزيابي مي نماييد؟

=========================================================================

۱) آقاي علاءالدین بروجردی فرزند محمد ابراهیم كد نامزد ۱۸

در طول خدمت همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته و دارم و اگر توفیق خدمت پیدا نمودم همچون گذشته از جوانان استفاده میکنم. البته معتقدم اگر فردی روحیه جهادی، خلاق، خستگی ناپذیر، و شاداب داشته باشد و در کنار آنها از دانش و تجربه علمی نیز برخوردار باشد در بعضی از مسئولیتها از جمله مجلس میتواند موفق تر عمل کند

==================================================================================

۲) آقاي جمشید جعفرپور فرزند نعمت كد نامزد ۲۵  

حضور افرادی که در سنین جوانی نیستند و میانسال هستند میتواند از این بابت به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک برساند که بتوانند در آن مسئولیت هایی که در مجلس نماینده بر عهده گرفته است از مشاورین جوان و با استعدادی که توان علمی دارند اما هنوز اندوخته های تجربی برای حضور در صحنه های بسیار حساس را کسب نکردند امکان تجربه اندوزی را فراهم آورد.از جوانان در بررسی های کارشناسی کارهای مجلس و پیگیری از وزارتخانه ها میتوان استفاده کرد و میتوان راه را باز کرد که همین جوانان در دوره های بعد با اندوخته های تجربی پا پیش بگذارند و در مجلس آینده نقش آفرینی کنند.

==================================================================================

۳) آقاي محمود جوکار فرزند نظر كد نامزد ۲۷   

بنده متولد سال ۱۳۶۲ بوده و لذا یکی از جوانان کاندیدای این دوره می باشم، و در نامه ای که به شورای نگهبان در تشریح علت حضور در انتخابات این دوره اعلام نمودم، همین دیدگاه مقام معظم رهبری و اعتماد ایشان به جوانان را علت حضور خود در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردم

==================================================================================

۴) آقاي حسین حسین زاده فرزند غلامعباس كد نامزد ۲۸

البته که در بیانیه گام دوم، حضرت آقا علاوه‌بر تاکید بر حضور جوانان، در به کار گیری از تجربه‌‌ی افراد پا به سن گذاشته نیز تاکید دارند و این نکته نیز نباید مغفول بماند. اما به عنوان یک جوان چهل ساله‌ای که پا به عرصه‌ی انتخابات گذاشته که کمتر کاندیدایی با این سن و سال وارد این میدان شده که سابقه‌ی هجده سال کار فنی و مدیریتی در سطح مدیران میانی وزارت نفت دارد، بنا بر تجربه اعتقاد دارم که ما زمانی در کارمان پیشرفت حاصل شد که به جوانان باانگیزه‌مان میدان دادیم. میدان دادن به جوان‌ها ممکن است همراه با ریسک کردن باشد، اما به تجربه ثابت شده است که این ریسک عموماً جواب داده است و توفیقات زیادی حاصل شده است.

==================================================================================

۵) آقاي حسینعلی حسین شیری فرزند رضاعلي مشهور به شيري كد نامزد ۲۹

یکی از تاکیدات رهبری استفاده از نیروهای جوان است که در زمینه های مختلف این اتفاق نتیجه داده است. ما اگر نگاه کنیم اکثر شرکت های دانش بنیان کشور از تاکیدات مقام معظم رهبری نشات گرفته اند. گام دوم هم همین تاکید وحدت، جوانان و پیشرفت را معمولا رهبری برجسته کردند و این سه مقوله قطعا موثر بوده است و اگر در دستور کار قرار بگیرد قطعا بخشی از مشکلات اقتصادی کشور که در سایه تحریم صورت گرفته بر طرف خواهد شد. الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مقام معظم رهبری مثلا در حوزه آموزشی و سند تحول آموزش و پرورش و جاهای دیگر که بر روی آنها تاکید شده است بدلیل اینکه نگاه ما نگاهی اجرایی است که انجام نمی شود با مشکل روبرو میشویم. هر جا که سخنان رهبری برای مسئولین نصب العین بوده است در آن حوزه موفق بوده ایم. در حوزه های داخلی که فرمایش رهبری جدی گرفته نشده است با لطماتی روبرو شده ایم. اگر استفاده از پتانسیل و انرژی و توان داخلی مد نظر رهبری باشد قطعا موفق خواهیم بود. اعتقاد راسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری مخصوصا در زمینه نوآوری و صنایع داخلی و نگاه به داخل دارم. باید به دنبال استفاده از منابع داخلی و بومی کردن صنایع باشیم.

==================================================================================

۶) آقاي میلاد خرمی فرزند يدالله كد نامزد ۴۲

علیرغم پیگیری صورت گرفته به دلیل مشغله فراوان امکان پاسخگویی برایشان میسر نشده و عذرخواهی نمودند

==================================================================================

۷) آقاي ناصر دلخوش فرزند عبدالمهدي مشهور به حاج ناصر كد نامزد ۴۵

در راستای فرمایشات رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان چراغ راه کشور در نظر گرفته شده است بر این باورم که جوانان کشور باید در میدان حضور پیدا کنند و از تجربه گذشتگان درس بگیرند تا بتوانند در این مسیر به بهترین نحو خدمت کنند.
با توجه به اینکه متاسفانه در بخش هایی عقب افتادگی داشته ایم باید از این عقب ماندگی درس بگیریم و به دنبال حل آن باشیم. در بحث های مختلف مستلزم حضور آگاهانه و با برنامه جوانان و تدوین چشم اندازهای معین بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب عمل خواهیم کرد. حضور من بعنوان کاندیدا بر این باورم که یک مجلس کارآمد انقلابی با حضور نمایندگان جوان امکان اجرایی نمودن بیانیه را خواهد داشت. بدلیل اینکه از عملکرد مجلس کنونی ناراضی هستم و معتقدم مجلس نقش نظارتی و قانون گذاری خود را بخوبی انجام نداده است احساس تکلیف نموده و بر اساس دعوت جمعی از دوستان انقلابی وارد میدان شده ام و امیدوارم با کمک دوستان و پشتکار جوانان در جهت محرومیت زدایی از منطقه و کشور قدم برداریم.

==================================================================================

۸) آقاي حشمت اله زارعی فرزند كاكاجان كد نامزد ۴۸

در خصوص نقش جوانان به عنوان محور تحقق نظام پيشرفته اسلامي كه از سوي مقام معظم رهبري بيان شده است بايد عرض كنم اولاً جوانان سرمايه‌هاي اصلي اين نظام هستند همانطور كه در دوران دفاع مقدس و حضور بانشاط و قدرتمندانه جوانان ثابت كرد كه جوانان مي‌توانند نقش ‌آفرين باشند و در عرصه‌هاي ديگر هم قطعاً خواهند توانست نقش موثر و حائز اهميت را ايفا كنند منوط به اين كه جوان امروز بصيرت، تقوا، تلاش و دانش را سرلوحه كار خود قرار دهد. با وصف فوق نظر به اين كه اينجانب تجربه و پختگي دوران دفاع مقدس را به همراه دارم حضور خود را در عرصه انتخابات ضروري مي‌دانم.

==================================================================================

۹)آقاي نادر زمانی فرزند احمد كد نامزد ۵۱

ابشان از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده اند

==================================================================================

۱۰)آقاي داریوش سپاده فرزند علي كد نامزد ۵۲

 با توجه به تأکید مکرر رهبری بر واژه جوان، بنده هم از نظر سنی شرط لازم را دارا و هم از نظر روحیه انقلابی دارای گذشته روشنی هستم. لذا خود را مستحق این ویژگی می‌دانم و با توجه به اعتقاد قلبی که حرف و سخن امام و پیشوای مسلمین نباید زمین بماند در این عرصه پا گذاشتم.

==================================================================================

۱۱) آقاي محمود عسکرپور فرزند غلامرضا كد نامزد ۵۶

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها نمایندگان مجلس، بلکه مدیران سایر بخش ها باید روحیه جوان داشته باشند حتی اگر جوان هم نباشند، البته در بخش های مدیریتی و اجرایی نیاز به حضور پررنگ تر جوانان هستیم، باید به آن ها اعتماد کنیم و نیازمند این هستند که ما در این راه در کنار آن ها باشیم. در حوزه مجلس و قانون گذاری نیازمند به استفاده از تخصص نخبه های لارستان هستیم و با توجه به وضعیت جامعه و مردم، به این نتیجه رسیدم که می توانم با توجه به تجربیاتم گام مثبتی در حوزه قانون گذاری و رفع مشکلات مردم بردارم.

==================================================================================

۱۲) آقاي مصیب علی شیر فرزند غلامرضا كد نامزد ۵۷

اگر به نوشته رهبری و گفته‌های ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه بیاندازیم. کلمه پرتکرار از نظر ایشان «جوانان» هستند. من رسالت خود می دانم که با توجه به این نوع نگاه و رویکرد به میدان انتخابات آمدم. بنده ۳۲ سال سن دارم و پایان جنگ به دنیا آمده‌ام. بزرگ شده دوران پس از جنگم که سازندگی و اصلاحات و عدالت و تدبیر را پشت سر گذاشته ام و حال به عنوان کسی پا به میدان سیاسی کشور گذاشته‌ام که می‌خواهم تبلور این نگاه باشم. تبلور یک انسان موفق، انسانی که پرورده نظام جمهوری اسلامی ایران است. آمده‌ام تا ثابت کنم که «ما می توانیم». مای ایرانی می‌توانیم که سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم. خودمان در مورد آیندهمی‌توانیم که سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم. خودمان در مورد آینده تصمیم بگیریم. مای جوان ایرانی در هر کجای خاک ایران‌زمین، مانده‌ایم تا بسازیم.

==================================================================================

۱۳) آقاي حسینعلی فقیهی فرزند ابراهيم مشهور به حاج حسين كد نامزد ۶۱

بنده خود را جوان و انقلابی میبینم . ضمن اینکه شعارم جوان‌گرایی و‌عمل‌مبتنی‌بر ایده‌جوان‌ می‌باشد و تلاش میکنم از حضور جوانان و ایده ایشان بهره ببرم

==================================================================================

۱۴)  آقاي هاشم قاسمی فرزند عبدالحسين كد نامزد ۶۴

با توجه به اين كه در مرز پنجاه سالگي هستم سابقه مديريت اجرايي استاني بيش از ۲۰ سال دركارنامه دارم و مي‌توانم با بهره‌گيري از اين تجربيات گرانبها و انتقال آن به جوانان در عرصه مديريت‌هاي كلان گام‌هاي موثري در راستاي توسعه بردارم.

==================================================================================

۱۵) آقاي یوسف محبی فرزند محمدجعفر كد نامزد ۶۸

به یاری خدا، لازمست از طریق پشتیبانی و حمایت از نسل جوان، نخبه و سازنده و با میدان دادن به این سرمایه های گرانبها و فرهیخته که هرزمان به آنها اعتماد شده و وارد میدان شده اند (چه در میدان های جنگ تحمیلی چه میدان سازندگی) بر مشکلات فایق آمده ایم بار دیگر برای قوی تر شدن و ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و بدخواهان نظام به آنها اعتماد کنیم.

==================================================================================

۱۶) آقاي منصور محتاجی فرزند علي اصغر كد نامزد ۶۹

 نگاهی به ستاد انتخاباتی بنده نشان می دهد که نقش جوانان در آن چگونه تعریف شده است. بهره بردن از توان جوانان شعار نیست، بلکه باید در عمل انجام شود. بنده وقتی به عنوان فرماندار لارستان منصوب شدم ۴۲ سال سن داشتم و به همان نسبت نیز امروز اهمیت و ارزش فعالیت جوانان در عرصه اجرایی و حتی مشاوره ای را درک می کنم.

==================================================================================

۱۷)  آقاي یعقوب موحدی فرزند محمد حسین كد نامزد ۷۵

از نیرو های متدین-انقلابی-جهادی-مخلص-دست پاک و جوان استفاده میکنم و همچنین از تجربیات پیشکسوتان نیز بهره میگیرم برای خدمت بهتر به مردم-اسلام-کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای امت واحده اسلامی؛ ان شاء ا…. مطمئن هستم اگر به این جوانان بها داده شود با توجه به اخلاص-صداقت-دلسوزی-علم و آگاهی-توان و انرژی شور و حال جوانی میتوان بهتر از این ها کار کرد . البته با توجه به روابط عمومی خوبی که با همه اقشار مختلف مردم دارم درخدمت همه جوانان دلسوز-مومن-متدین-پرشور و فعال اجتماعی با هر سلیقه و دیدگاه هستم و آن ها را مانند فرزند و برادر و خواهر خودم می دانم

==================================================================================

  ۱۸) آقاي محمداسماعیل یگانه فرد فرزند محمدحسن مشهور به يگانه كد نامزد ۷۹

بر اساس همین موج دوم و حضور جوانان در عرصه های مدیریتی و گره گشایی از مشکلات موجود ،اکنون با چند تن از کاندیداهای حوزه انتخاباتی شهرستانهای لارستان و گراش و اوز و خنج در تعامل و همگرایی هستیم الان نوبت جوان انقلابی است چه حضور به عنوان نماینده مجلس چه حضور به عنوان فرماندار و مسئول ،باید کارها را سپرد به دست توانای جوانان متخصص و نشاط و سرزندگی را به بدنه کشور وارد نمود و شرایط حاکم بر اقتصاد و جامعه را از روزمرگی و سستی خارج نمود که این امر با حمایت و پشتیبانی مردم در پای صندوق های رای ان شاءالله محقق خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین