یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کشف گوشی و فلش مموری قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان استان فارس از كشف چهار محموله كالای قاچاق با ارزش ۴۰ ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از باشگاه…

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان استان فارس از كشف چهار محموله كالای قاچاق با ارزش ۴۰ ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از

باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ حسین دیندارلو گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران موفق شده اند در چند عملیات جداگانه در جاده هرمزگان به سمت لارستان مقدار زیادی کالای قاچاق را كشف كنند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران هنگام كنترل خودروهای عبوری سه دستگاه خودرو پژو و یك دستگاه خودرو ال ۹۰ را كه حامل كالای قاچاق بودند را شناسایی و توقیف كردند. فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار كرد:‌ در بازرسی از این خودروها تعداد ۲ هزار و ۷۴۰ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی، یك هزار و ۲۵۰ عدد فلش مموری، یك هزار و ۵۹۲ عدد ساعت مچی خارجی، ۵۲۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی فاقد مجوز قانونی و گمركی كشف شد.

سرهنگ دیندارلو با بیان اینكه در این رابطه ۴ قاچاقچی كالا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: ارزش كالای های كشف شده ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین