جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور:هر جا نماینده منتخب درخواست نماید برای همکاری آمادگی دارم

در پی انتخاب حسین حسین زاده به عنوان نماینده جدید مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لارستان،‌خنج، گراش و اوز  جمشید جعفرپور  رئیس کمیسیون فرهنگی ونماینده فعلی  مردم  پیام تبریکی صادر…

در پی انتخاب حسین حسین زاده به عنوان نماینده جدید مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لارستان،‌خنج، گراش و اوز  جمشید جعفرپور  رئیس کمیسیون فرهنگی ونماینده فعلی  مردم  پیام تبریکی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دوم اسفند امسال نماد دیگری از مردمسالاری در جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته شد و حضور آگاهانه و آزادانه مردم، مجلس یازدهم را رقم زد.

در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز نیز حضور نامزدهای انتخاباتی باعث تقویت آگاهی و ایجاد فضای رقابتی در منطقه گردید و نهایتا برآیند رای مردم منجر به انتخاب آقای مهندس حسین حسین زاده گردید.

بدینوسیله ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای و تشکر از بزرگوارانی که برای سومین بار به اینجانب رای دادند،این موفقیت را به مهندس حسین زاده تبریک گفته و منتخب مردم را به راهبرد تقویت برادری و وحدت مذاهب و مناطق توصیه می نمایم.

اینجانب در هر شرایطی خود را خادم مردم می دانم و بدیهی است هر جا نماینده منتخب درخواست نماید برای همکاری آمادگی دارم.
اینک که پس از گذشت ۸ سال ، مردم شریف بار سنگین نمایندگی را از دوش من برداشتند خداوند متعال را سپاسگزارم وازمردم عزیز تشکر می نمایم. از صمیم دل قدردان بزرگواری های گمنامانی هستم که در قالب گروههای مشورتی ، معتمدین و یا جبهه انقلاب در طول این مدت خادم خود را همراهی کردند.

 

جمشید جعفرپور
نماینده مردم شریف لارستان،خنج،گراش و اوز

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین