سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه موقت لارستان

ملت ایران در نهم دی‌ اثبات کردند که از پیچ‌های سخت عبور می‌کنند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه در وقایع سال ۸۸ فتنه گران حاضر به پذیرش قانون نشدند و خسارت های جبران ناپذیری به کشور تحمیل کردند، گفت: ملت ایران در نهم دی ماه باحضور میلیونی خود در خیابان ها اثبات کردند که باهوشیاری و لایت پذیری می توان بر پیچ های سخت تاریخی عبور کرد.

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه در وقایع سال ۸۸ فتنه گران حاضر به پذیرش قانون نشدند و خسارت های جبران ناپذیری به کشور تحمیل کردند، گفت: ملت ایران در نهم دی ماه باحضور میلیونی خود در خیابان ها اثبات کردند که باهوشیاری و لایت پذیری می توان بر پیچ های سخت تاریخی عبور کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: در آغاز هفته وحدت مراسم باشکوهی در شهر اهل تسنن اوز با حضور علمای تسنن و تشیع و مسئولین منطقه شهرستان لارستان برگزار شد که خود نماد وحدت و برادری است.

وی با بیان اینکه عزت اسلام و مسلمین در سطح دنیا با همدلی و همبستگی تمام فرقه های اسلامی محقق خواهد شد، افزود: تلخ ترین حادثه برای استکبار و صهیونیسم جهانی این است که شیعه و سنی دست در دست همدیگر داشته باشند و با اخوت و برادری در کنار هم زندگی کنند.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر حفظ وحدت و مودت بین مسلمانان، تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید از اعمالی که مخل وحدت و امنیت است، خودداری کنند.

حجت الاسلام رمضانی با گرامیداشت حماسه تاریخی مردم ایران اسلامی در روز نهم دی، خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران با حضور عاشورایی خودشان در صحنه دفاع از نظام اسلامی ایران، توطئه فتنه گران را خنثی کردند.

وی نهم دی را تجلی بخش بصیرت میثاق ملت ایران با ولی فقیه دانست و گفت: در این روز ملت ایران با نه گفتن به فتنه گران و روز منفورکردن سران فتنه است.

این استاد حوزه و دانشگاه فتنه از آنجا شروع می شود که کسی نتواند بر تمایلات نفسانی خود غلبه کند، افزود: فتنه گر در مقابل قانون می ایستد، چراکه قانون را مطابق میل خود نمی بیند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه اگر کسی مدعی تقلب در انتخابات است، مکانیزم پیگیری و رسیدگی وجود دارد و اصلاً نیازی به اردوکشی خیابانی نیست، تصریح کرد: در وقایع سال ۸۸ فتنه گران حاضر به پذیرش قانون نشدند و خسارت های جبران ناپذیری به کشور تحمیل کردند.

حجت الاسلام رمضانی لطف خدا، بصیرت مردم ایران و رهبری حکیمانه امام خامنه ای را عوامل خنثی شدن توطئه فتنه گران برشمرد و خاطر نشان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه باحضور میلیونی خود در خیابان ها اثبات کردند که باهوشیاری و لایت پذیری می توان بر پیچ های سخت تاریخی عبور کرد.

این مسئول با تأکید بر اهمیت و نقش رهبری در هدایت جامعه، تصریح کرد: کودتای نظامیان در سرنگون کردن رئیس جمهور قانونی کشور مصر را نمونه بارز شکست در انقلاب این کشور به دلیل نداشتن رهبر است.

وی بهره مندی از رهبری مجتهد، عالم، عادل، آگاه به شرائط زمان و هوشیار به ترفندهای استکباری را افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در دنیا نظام های مختلف پارلمانی، ریاست جمهوری و پادشاهی زیادی وجود دارد اما در رأس نظام ما فردی حکیم و آگاه قرار دارد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: پس از چند ساعت ارتحال امام(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین انتخاب شدند تا خلاء وجود امام(ره) کشور به حرکت خود ادامه دهد که این نشان از اهمیت وجود مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام رمضانی با گرامیداشت روز راهداری در روز ۲۶ دی ماه، افزود: روز پنجم دی ماه نیز، سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) جهت استقرار سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور است.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی برای مقابله توطئه های دشمنان تشکیل شده است، اضافه کرد: پس از چند هواپیماربایی توسط مزدوران، به دستور حضرت امام(ره) سپاه حفاظت هواپیمایی از سال ۱۳۶۳ در فرودگاهها شکل گرفت که با حضور موثر سپاه در سازمان حمل و نقل هواپیمایی کشور هیچ اقدام موفق هواپیماربایی در کشور رخ نداده است.

امام جمعه موقت لارستان با تقدیر از تلاش های سپاه پاسداران در برقراری امنیت پروازهای جمهوری اسلامی ایران، گفت: خوشبختانه بدلیل امنیت بالای پروازهای در کشورمان، از سوی مجامع بین المللی مأمورین گارد امنیت پرواز ایران، به عنوان گارد آهنین شناخته می شوند.

وی با اشاره به نقض صریح مفاد برجام از سوی مقامات آمریکایی، گفت: کنگره آمریکا با تصویب سه طرح تحریم شرکت های وابسته به سپاه، مصادره کردن اموال بلوکه شده دارایی های ایران به بهانه تروریسم و ایجاد محدودیت برای افرادی که به ایران سفر می کنند را دلیلی بر عهدشکنی و قابل اعتمادنبودن آمریکایی ها دانست.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین