شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تمام اماکن گردشگری، تاریخی و اقامتی فارس تعطیل شد

معاون استاندار فارس گفت: هرگونه فعالیت گردشگری در استان فارس ممنوع است و هیچ کدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ‌ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و…

معاون استاندار فارس گفت: هرگونه فعالیت گردشگری در استان فارس ممنوع است و هیچ کدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ‌ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسمپور در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، استان فارس امکان‌پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد لذا از هموطنان درخواست می‌کنیم به این استان سفر نکنند.

معاون استاندار فارس گفت: هر گونه فعالیت گردشگری در استان فارس ممنوع است و هیچ کدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ‌ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

قاسم‌پور افزود: هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس و مسافرخانه‌ها و سایر اماکن نیز تعطیل است، همچنین تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آژانس‌های مسافرتی، دفاتر گردشگری و خدمات توریستی تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید از دایر شدن کمپ و چادر جلوگیری کنند و در این زمینه مراقبت لازم صورت بگیرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه مجموعه‌های میراث تاریخی و گردشگری در جهت پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل است، به هموطنان توصیه کرد سفر به استان فارس را تا اطلاع ثانوی به خاطر سلامتی خود و سایر هموطنان به تاخیر بیندازند.

قاسم‌پور افزود: محدودیت ورود مسافران نوروزی به استان فارس را داریم و کنترل‌های لازم در ورودی استان و شهر شیراز صورت می‌گیرد و بازرسان و ناظران دانشگاه علوم پزشکی استان در تمام ورودی‌های استان مستقر هستند و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند و افراد مشکوک قرنطینه خواهند شد.

قاسم‌پور افزود: همچنین باید از برگزاری مراسم عروسی و ختم و هرنوع اجتماع دیگر جلوگیری شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین