شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هر سه بیمار جدید کرونا اهل لار هستند، تنها بیمار چند روز قبل فراِیند ترخیص را طی می کند

هر سه بیمار جدید کرونا اهل لار هستند، تنها بیمار چند روز قبل فراِیند ترخیص را طی می کند. این بخشی از سخنان بهزاد رضایی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در…

هر سه بیمار جدید کرونا اهل لار هستند، تنها بیمار چند روز قبل فراِیند ترخیص را طی می کند. این بخشی از سخنان بهزاد رضایی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در مصاحبه بامیلاد لارستان است. رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان ، از ابتلای ۳ مورد قطعی به بیماری «کووید ۱۹» در این شهرستان خبر داد و گفت: خودروهایی که دارای پلاک بومی منطقه لارستان نباشند، تا حد امکان از ورود آنها جلوگیری می شود تا از همان ابتدا به نوعی پیشگیری از مبادی ورودی انجام شود.

بهزاد رضائی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، از ابتلای ۳ مورد قطعی به بیماری «کووید ۱۹» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش پرسنل بیمارستان و همکاران، تنها بیماری که از چند روز قبل در بیمارستان لار بستری بود، وضعیت جسمی و روحی خوبی برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از بهبودی این بیمار، افزود: زمینه ترخیص این بیمار فراهم است و پس از ترخیص، در قرنطینه خانگی قرار خواهند گرفت.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با بیان اینکه سه مورد جدید که امروز تشخیص قطعی داده شد، اهل شهر لار هستند، تصریح کرد: متأسفانه هر ۳ مورد سابقه سفر به تهران را داشتند.

این مسئول به منفی شدن پاسخ های آزمایش ۴ مورد مشکوک به بیماری کرونا در لارستان اشاره کرد و ادامه داد: ۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا در قرنطینه هستند و منتظر جواب آزمایش های آنها هستیم.

وی از کنترل مبادی ورود و خروجی لارستان با مشارکت اورژانس ۱۱۵، معاونت بهداشتی، نیروهای هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و خاطر نشان کرد: اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه در مبادی ورودی به ویژه در محور شمال به جنوب یعنی جهرم به لار در حال انجام است.

رضائی با اذعان به ایجاد محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی لارستان با کمک فرمانداری ویژه لارستان و نیروهای نظامی، اضافه کرد: خودروهایی که دارای پلاک بومی منطقه لارستان نباشند، تا حد امکان از ورود آنها جلوگیری می شود تا از همان ابتدا به نوعی پیشگیری از مبادی ورودی انجام شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین