جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برای انسداد راه‌های فارس ابلاغی نداریم

مدیر کل راهداری فارس گفت: کنترل کردن مبادی ورودی در دستور کار راهداری‌ها قرار گرفته است، اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه‌ها نداریم. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر کل راهداری فارس گفت: کنترل کردن مبادی ورودی در دستور کار راهداری‌ها قرار گرفته است، اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه‌ها نداریم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری فارس با اشاره اینکه در مورد بسته شدن مبادی ورودی به فارس ابلاغی صورت نگرفته، گفت: کنترل کردن مبادی ورودی در دستور کار راهداری‌ها قرار گرفته است، اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه‌ها نداریم.

او افزود: برای انسداد جاده ها، تصمیم و ابلاغ باید از سوی «ستاد ملی کرونا» در تهران صادر شود، اما مبادی ورودی به استان، چک می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهداری فارس، هلال احمر استان و اورژانس، در مبادی ورودی شهرستان‌های استان، اقدامات لازم برای کنترل و چک کردن خودرو‌های ورودی، انجام می‌شود.

سیاهپور، ضمن تکذیب شایعات فضای مجازی در خصوص انسداد جاده ها، تصریح کرد: همه راه‌های استان باز است و دستورالعمل برای جلوگیری از تردد مصوب نشده است، اما اقدامات لازم برای برگرداندن خودرو‌هایی که تشخیص داده می‌شود با تصمیم «ستاد کرونا» در فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام می‌رسد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین