پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

3 اطلاعیه مهم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان

ستاد مبارزه با کروناشهرستان لارستان ۳ اطلاعیه صادر نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته اطلاع رسانی و اخبار ستاد مبارزه با کرونا  لارستان  در اطلاعیه اول به نقل…

ستاد مبارزه با کروناشهرستان لارستان ۳ اطلاعیه صادر نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته اطلاع رسانی و اخبار ستاد مبارزه با کرونا  لارستان  در اطلاعیه اول به نقل از امور آبفا لارستان آمده است: به منظور کنترل روند شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، دستگاه آب شیرین کن واقع در پارک شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

همچنین در اطلاعیه دوم به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان لارستان آمده است:   به منظور کنترل وکاهش روند شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی؛ بازار قیصریه، بازار امام(ره) و تمامی پاساژها و مجتمع های تجاری آرایشگاه های مردانه و زنانه سطح شهر تعطیل خواهد بود.  نانوایی ها، سوپر مارکت ها، خواربار فروشی ها ،قصابی ها، مرغ فروشیها و واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج روزمره شهروندان عزیز با رعایت اصول بهداشتی فعال می باشند.   رستوران ها و فست فودیها با رعایت کامل موارد بهداشتی بصورت محدود با هماهنگی اتاق اصناف شهرستان صرفا بصورت بیرون بر می توانند فعالیت نمایند.

در سومین اطلاعیه نیز بیان شده با توجه به اینکه هرگونه اطلاعیه با موضوع کرونا از جمله تعطیلی اماکن، بازار و صنوف مختلف و… صرفا از طریق دبیرخانه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اطلاع رسانی می شود لذا انتشار هرگونه اطلاعیه مبنی بر پلمپ مغازه های فعال تحت عنوان شورای تاُمین شهرستان لارستان کذب و جعلی بوده و با متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد. ضمنا تعطیلی برخی صنوف در اطلاعیه شماره ۵ ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان منتشر شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “3 اطلاعیه مهم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    باور کنید لازم به تعطیلی و محرومیت مردم از اب شیرین نیست.می توانستید اطلاعیه بزنید و مردم رو راهنمایی کنید که قل از مصرف اب رو بجوشانند. .چون ویروس کرونا در دمای بالای شصت درجه نابود می شود. و با خیال راحت مصرف کنند.با این کارشون مردم به مغازه ها برای خرید اب معدنی هجوم می برن و قیمت آب معدنی میشه ده برابر.رفت و امد هم در مغازه ها بیشتر میشه و کرونا بیشتر شیوع پیدا می کنه..در ضمن این روزها مراکز عرضه دستگاه اب شیرین کن هم تعطیل شده و نمی توان این دستگاه را تهیه کرد.لطفا لطفا لطفا مسؤلین در این تصمیم تجدید نظر کنند.

  2. ناشناس گفت:

    خوشا به حال ما و مسئولین ما که فقط بلد هستند صورت مسئله رو پاک کنند و به این موضوع توجه نمی کنند که مردم آب شیرین رو از کجا تهیه کنند؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین