یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اگر کرونا در استان فارس کنترل نشود، وضعیت قم و گیلان در استان تکرار می‌شود

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیرازگفت: نه تنها به عنوان رئیس بیمارستان بلکه به عنوان یک متخصص داخلی، می‌گویم وضعیت فعلی استان آرامش قبل از طوفان است؛ اگر کرونا…

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیرازگفت: نه تنها به عنوان رئیس بیمارستان بلکه به عنوان یک متخصص داخلی، می‌گویم وضعیت فعلی استان آرامش قبل از طوفان است؛ اگر کرونا کنترل نشود، آینده فارس مثل قم و گیلان می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سیدابوالفضل درانی‌نژاد در جلسه روسای بیمارستانها با استاندار فارس، با بیان اینکه پرسنل درمانی واقعا خسته شده‌اند، بیان کرد: مردم باید رعایت کنند، ما از لحاظ مرگ و میر و آمار بعد از چین و ایتالیا سوم هستیم، اگر کنترل نشود مرگ و میرها بسیار بالا می‌رود.

وحید خالو رئیس بخش ICU بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز نیز با اعلام فوت یکی از پرستاران بیمارستان شهید بهشتی شیراز به دلیل کرونا گفت: تا ۴-۵ روز دیگر روزانه حداقل ۱۰ نفر فوتی داریم؛ این بیماری درمان ندارد، باید پرچم‌های شهر را نیمه برافراشته کرد، رفت و آمدها کنترل شود.

وی با بیان اینکه مردم از مدیران جلوتر هستند، افزود: اگر استان فارس خوب است، به این دلیل است که مردمش خوب هستند، مردم هستند که سیستم را کنترل و کمک مالی می‌کنند و تمام محدودیت‌های بیمارستان علی اصغر(ع) را مردم تامین می‌کنند.

رئیس بخش ICU بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز با تاکید بر کنترل رفت و آمد و تردد بیان کرد: باید ترس بجا در مردم ایجاد کرد؛ نگران زشت شدن و بی‌آبرو شدن نباشیم. بی‌آبرویی این است که مردم دارند می‌میرند.

وی با بیان اینکه باید با اقدامات به موقع مانع از آن شد که استان فارس شبیه به گیلان شود، گفت: اطلاع‌رسانی و آموزش و اقدامات پیشگیری خوب است، اما باید کنترل‌ها و محدودیت‌ها بیشتر شود

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین