چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

۳۲۶ مبتلای به کرونا در استان فارس شناسایی شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان این استان به ۳۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عبدالرسول همتی روز سه شنبه اعلام کرد : از موارد شناسایی شده ۵۸ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

دکتر همتی از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن، در جهت ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

او تاکید کرد : برای استفاده از این سامانه به همراه داشتن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه الزامی است.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین