پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری طرح ملی «آیات زندگی» در لارستان+پوستر

مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان از برگزاری طرح ملی «آیات زندگی» به میزبانی این شهرستان خبر داد. احمد نیاوند در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت:…

مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان از برگزاری طرح ملی «آیات زندگی» به میزبانی این شهرستان خبر داد.
احمد نیاوند در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: در شرایط کنونی که پدیده شیوع ویروس «کرونا» از نشاط عمومی کاسته است، بهترین راه برای غلبه بر این فضا، اُنس با قرآن و اهل‌بیت است چرا که اُلفت با قرآن می‌تواند سبب آرامش و آگاهی شود.

وی بابیان اینکه طرح ملی «آیات‌ زندگی» به میزبانی لارستان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان از می‌توانند تا ۲۱ فروردین‌ماه جاری، اقدام به نام‌نویسی در این طرح کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان با بیان اینکه در این طرح قرآنی شرکت‌کنندگان در مدت ۴۰ روز، ۴۰ آیه از آیات نورانی قرآن مجید را به‌صورت غیرحضوری حفظ می‌کنند، افزود: این طرح در لارستان همزمان با سراسر کشور از ۲۶ فروردین‌ ماه برگزار می‌شود.

نیاوند با اشاره به اینکه به برگزیدگان علاوه بر اعطای گواهینامه معتبر، به قیدقرعه به شرکت‌کنندگان چهارده کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس هدیه می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ یا تماس با شماره ۰۹۱۷۰۷۱۹۳۱۵ اقدام به ثبت‌نام در این طرح کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین