شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

همکاری قابل تحسین بریزی ها در مقابله با کرونا+تصاویر

پیروز بخشدار بخش مرکزی لارستان روز گذشته در معیت مقیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان از کمپ مبارزه با کرونا در ورودی روستای بریز بازدید نموده و از تلاش های مردم…

پیروز بخشدار بخش مرکزی لارستان روز گذشته در معیت مقیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان از کمپ مبارزه با کرونا در ورودی روستای بریز بازدید نموده و از تلاش های مردم و مسئولان بریزی در مبارزه با کرونا تقدیر نمود.

این روزها علاوه بر مرکز شهرستان های جنوب فارس، روستاها نیز به طرق مختلف در مبارزه با کرونا در حال دفاع همه جانبه از مردم خویش اند.  در این میان روستای بریز نیز با همکاری و همدلی مثال زدنی مردم و مسئولانش از همان روزهای اول ورود کرونا به منطقه،‌ با اتخاذ تدابیر مختلف دفاع از سلامت مردم روستا را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش میلاد لارستان،‌مسئولین روستای بریز،‌ از یک سو با تشکیل ستادی از جنس مدیریت بحران کرونا و اتخاذ تصمیمات برای سلامت مردم به پای کار آمدند و خیرین نیز از سوی دیگر با حمایت  خود وارد میدان شده و با اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون ریال به روند مبارزه با کرونا تسریع بخشیدند. اما روی دیگر کار مبارزه و جهاد سلامت،  جهادگران جوان بریزی بودند که حدود دو هفته است که داوطلبانه همچون مجاهدان سلامت در سطح کشور در ورودی روستا به صورت شیفت مستقر شده اند و ورودی روستا را کنترل می کنند و مواد بهداشتی و ضد عفونی را بین مردم توزیع می نمایند و معابر عمومی روستا را نیز به صورت مرتب ضد عفونی می نمایند.

 از دیگر اقدامات انجام شده توسط خیرین بریزی می توان به خرید حدود چهار هزار ماسک و توزیع بین مردم،‌ تهیه و توزیع محلول ضد عفونی، خرید لوازم مورد نیاز جهادگران سلامت ورودی روستا، خرید کانکس و نصب آن در ورودی روستا و اهدای آن جهت حضور جهادگران سلامت  و  قربانی سه راس گوسفند جهت رفع بلا اشاره نمود.

خبرنگار؛ سحرطاهری ، عضو شورای اسلامی روستای بریز

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین