شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

روزانه 4 هزار عدد ماسک توسط جهادگران بسیجی در «لارستان» تولید می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از فعالیت ۱۲ کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در زمینه تهیه ماسک‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه بیش از ۴…

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از فعالیت ۱۲ کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در زمینه تهیه ماسک‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه بیش از ۴ هزار ماسک تولید می‌شود.

محسن چرخی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه مقابله با ویروس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: در این عرصه نیز بسیجیان و سپاهیان همیشه درصحنه لارستان با حضوری همه‌جانبه و پررنگ در جهت ریشه‌کن کردن ویروس «کووید ۱۹» به یاری همشهریان و هم‌وطنان خود شتافته‌اند.

وی بابیان اینکه بیش از ۳۰گروه جهادی و گروه‌های جهادی محله محور در سطح شهرها و روستاهای لارستان در عرصه مقابله با کرونا فعال هستند، گفت: درمجموع بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان لارستانی در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به هم نوعان خود هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان با برشمردن مهمترین بخش فعالیت این گروه‌های جهادی، تصریح کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های گوناگونی از قبیل تهیه و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و درب منازل در محلات سطح شهر و روستا، تهیه و توزیع ژل ضدعفونی، پایش سلامت افراد ورودی به شهرها در شهر لار و بخش‌های تابعه، تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی جهت نیازمندان، تهیه دستکش با پلاستیک فریزری و غیره می‌توان نام برد.

چرخی اقدامات بسیجیان در گندزدایی معابر و محله‌های حوزه استحفاظی پایگاه‌های مقاومت را بسیار رضایت‌بخش دانست و گفت: مواد موردنیاز جهت ضدعفونی با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، خیرین، مشارکت مردمی و به‌ویژه خودیاری بسیجیان تهیه‌ شده است.

وی از فعالیت ۱۲ کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در زمینه تهیه ماسک‌های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: در این کارگاه‌ها روزانه بیش از ۴ هزار ماسک تولید می‌شود.

چرخی با اشاره به اینکه ماسک‌ها پس از تولید به شکلی کاملاً بهداشتی و بسته‌بندی‌شده در اختیار نیازمندان، بیماران خاص، کادر درمانی، برخی مشاغل و غیره در نقاط شهری و روستایی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۲ هزار بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه تهیه و توزیع‌ شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به مشارکت بسیجیان در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاهای این شهرستان، گفت: این بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی اقدام به پایش سلامت افراد ورودی به شهر و تب سنجی، جلوگیری از ورود افراد غیربومی در جهت حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از ورود مواد خوراکی و تولیدات دامی بدون مجوز بهداشتی، معرفی افراد مشکوک به شبکه بهداشت جهت پیگیری و نظارت پزشکی بر افراد و غیره را بر عهده‌ دارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین