پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آمار کرونا در لارستان ثابت ماند؛ همان 39 نفر قبلی

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: هیچ مورد مثبتی در ۲۴ ساعت گذشته نداشتیم اما فرادی که قوانین قرنطینه را بشکنند خیانت کرده اند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: هیچ مورد مثبتی در ۲۴ ساعت گذشته نداشتیم اما فرادی که قوانین قرنطینه را بشکنند خیانت کرده اند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر رضایی ضمن گرامی داشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و تبریک این روز و روز طبیعت، در خصوص اقدامات انجام شده علیه شیوع کرونا اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته از طرف دانشکده علوم پزشکی لارستان و همکاری بسیار خوب شورای تامین شهرستان و ستاد مبارزه با کرونا اقدامات خوبی در جهت جلوگیری از دورهمی ها و هم نشینی در باغ شهری های لارستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امیدوارم همه توصیه های مربوط به پرهیز از تجمعات را جدی بگیریم تصریح کرد: افرادی که این قوانین و توصیه ها را رعایت نکرده و با دورهم نشینی قانون را زیر پا می گذارند اول از همه به خود و سپس اطرافیان، آشنایان و وابستگان، مردم شهرستان و به کل کشور خیانت می کنند.

رضایی با بیان اینکه اکیدا درخواست می‌کنم که بطور خاص در چند روز آینده مراعات کرده و در خانه بمانند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کووید ۱۹ را در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان نداشته‌ایم.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار خاطرنشان کرد: جا دارد به همه همکارانم در اورژانس ۱۱۵ که همواره در بحران و غیر بحران آمادگی لازم را داشته و یاری رسان بوده اند خداقوت جانانه بگویم. وی گفت: از همه مردم درخواست دارم همکاری کامل و مناسبی را با همکارانم در معاونت بهداشتی داشته باشند تا بتوان بخوبی بیماران مثبت و بیمارانی که در قرنطینه خانگی هستند اعم از مثبت و مشکوک را پایش کرده و به سلامت از این بحران عبور کنیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین