سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های لارستان پذیرای شهروندان نیستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بهترین روش برای شکست کرونا، مشارکت مردمی است، گفت: روز ۱۳ فرودین (روز طبیعت) هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بهترین روش برای شکست کرونا، مشارکت مردمی است، گفت: روز ۱۳ فرودین (روز طبیعت) هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان پذیرای شهروندان نیستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در حاشیه بازدید از محورهای ورودی و خروجی شهرستان، محل ایست و بازرسی و ایستگاه سلامت و غربال گری و تفرجگاه های شهر با بیان اینکه با رفتن به طبیعت، باغ شهری و تجمعات در روز ۱۳ بدر، سلامت خود، خانواده و دیگران را به خطر نیندازیم، گفت: می‌توانیم در این روز برنامه‌های جمعی برای خانواده خودمان در خانه تدارک ببینیم، که این خود بهترین روش برای شکست کرونا است.

وی تاکید کرد: درست است رفتن به طبیعت در فصل بهار و روز طبیعت رسم‌های دیرینه ماست، اما مهمتر از آن، سلامتی و جان مردم است، چراکه امسال در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و بنابر توصیه وزارت بهداشت، اصلا به صلاح نیست که بخواهیم از خانه خارج شویم و سنت‌های همیشگی را برپا داریم.

فرماندار ویژه لارستان همچنین مشارکت مردم در خانه‌نشینی و فعالیت ‌های خودجوش در حوزه ضدعفونی معابر و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تنها راه ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان دانست و افزود: بررسی های میدانی از به حداقل رسیدن ترددها و حضور در تفرجگاهها، حکایت از همراهی مردم عزیز و تلاش مسئولانه دستگاههای متولی مبارزه با کرونا دارد.

نماینده عالی دولت در لارستان با قدردانی از کادر درمانی، بهداشتی و پرستاری، نیروهای، انتظامی، بسیج ، هلال احمر، خیرین، دستگاه های اجرایی شهرستان و بخصوص همراهی و تعامل خوب مردم عزیز و بازاریان در راستای مقابله با بیماری کرونا، عنوان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و قابل تمدید نیز میباشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم در قرنطینه خانگی و شهری و در کنار آن نیز ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و کنترل و غربال گری در ورودی و خروجی های شهرستان و با کاهش تردد، این بیماری را در شهر و کشور ریشه‌کن کنیم.

معاون استاندار فارس بار دیگر تاکید کرد: برای روز ۱۳ فرودین (روز طبیعت) هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان پذیرای شهروندان نیستند.

حسنی در پایان از شهرداران هم خواست که در خصوص گندزدایی معابر عمومی و غیره همچنان با اهتمام ویژه ای فعالیت خویش را تداوم بخشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین