جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مجموع بخشایش لارستانی ها در پویش اجاره بها به 263 میلیون تومان رسید؛ تماس بگیرید و ببخشید

در ادامه پویش بخشش اجاره بها، مجموع بخشایش لارستانی ها به ۲۶۳ میلیون تومان رسید.   به گزارش میلاد لارستان به نقل از لارسفیر، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی…

در ادامه پویش بخشش اجاره بها، مجموع بخشایش لارستانی ها به ۲۶۳ میلیون تومان رسید.   به گزارش میلاد لارستان به نقل از لارسفیر، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن تجاری و بازارهای سطح کشور و به تبع آن در شهرستان لارستان، بسیاری از اجاره نشین ها دغدغه و نگرانی زیادی بابت پرداخت اجاره بها دارند.

به همین دلیل پویش های زیادی برای بخشش اجاره بها در نقاط مختلف کشور به راه افتاد و سایت میلاد لارستان نیز طی چند مقاله با عنوان #مالک_خوب، پیشنهاد اجرای این طرح در لارستان را مطرح کرد که اکنون بسیج دانشجویی لارستان در طرحی با عنوان “پویش مردمی بخشش اجاره بهاء” بشکل عملی اقدام به معرفی مالکان بخشنده کرده است که لیست اول و دوم  آن چند روز پیش منتشر شد و این مهم باعث استقبال جمع دیگری از همشهریان را در پی داشت.  لیست شماره ۳ در زیر می آید. لازم به ذکر است تاکنون مجموع بخشش لارستانی ها در این پویش ۲۶۳ میلیون تومان بوده است.

  1. جناب آقای یوسف عطاری
  2. جناب آقای رحیم عطاری
  3. سرکار خانم آفتابی لاری
  4. جناب آقای عباس اخترکاویان
  5. جناب آقای زین العابدین فروتن
  6. جناب آقای عبدالحمید منیری
  7. جناب آقای جمال رحمانیان
  8. جناب آقای حسن جعفری پور
  9. جناب آقای لطف الله اخضری
  10. جناب آقای حاج محمد حسن راستی لاری

مالکان بخشنده می توانند جهت ترغیب دیگران و ترویج این سنت حسنه و شرکت در این پویش مردمی با شماره ۰۹۳۰۷۸۱۳۵۹۹ تماس بگیرند.

گفتنی است؛ برخی از مالکان به خاطر برخی ملاحظات همچون حجب و حیا و مخفی ماندن کار خیرشان، تمایلی به معرفی خود ندارد. به همین دلیل از مستأجرینی که از پرداخت اجاره بها معاف شده اند، به منظور ترویج این فرهنگ زیبا، نام مالک خود را برای ما بفرستند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین