پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سیرنزولی مبتلایان به کرونا در لارستان

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده است. به…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر رضایی اظهارداشت: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده اما همچنان موارد مشکوکی داشته ایم که نمونه برداری از طریق سیستم بهداشت و بیمارستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز سومین پرواز خارجی به فرودگاه بین المللی لارستان وارد می شود تصریح کرد: قبل از بحث کرونا یک پایگاه بهداشتی در فرودگاه آیت الله آیت اللهی (ره) لارستان مستقر بوده است که بعد از شروع بحث کرونا با دقت و حساسیت بیشتر پایش مسافران اعم از پرواز های داخلی و خارجی با توجه به شرایط منطقه صورت گرفته است.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه مسافرانی که از طریق فرودگاه لارستان وارد کشور می شوند مورد تب سنجی، شرح حال گیری و بررسی وضعیت بالینی قرار میگیرند افزود: از مسافران خواسته می شود در قرنطینه خانگی بمانند و چنانچه علامت دار باشند مشابه یک بیمار مشکوک با آنها برخورد شده و در فرایند درمان قرار میگیرند و در غیر این صورت به قرنطینه خانگی می روند و مورد پایش فعال واحد واگیر معاونت بهداشتی خواهند بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سیرنزولی مبتلایان به کرونا در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    خیلی دل خوش نباشید سه روزه شیراز جواب آزمایشات رو نداده .بیش از ۵۰ نمونه ارسال شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین