شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تولید ۶ هزار ماسک بهداشتی توسط بانوان جهادگر دهکویه لارستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: کانون «زهرای اطهر(س)» دهکویه به منظور تأمین ماسک مورد نیاز شهر خود اقدام به تولید و توزیع بیش از ۶ هزار…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: کانون «زهرای اطهر(س)» دهکویه به منظور تأمین ماسک مورد نیاز شهر خود اقدام به تولید و توزیع بیش از ۶ هزار ماسک بهداشتی کرده‌ است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: در این روزها که بیماری کرونا در حال گسترش در نقاط مختلف کشور است، گروه‌های جهادی برای کمک به مردم و تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز پای کار آمده‌اند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: کانون «زهرای اطهر(س)» دهکویه نیز به میدان آمده‌اند و در یک کار جهادی اقدام به تولید و توزیع بیش از ۶ هزار ماسک بهداشتی مورد احتیاج شهر دهکویه کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف حفظ سلامتی ساکنین شهر خود بوده است، افزود: راه‌اندازی کارگاه دوخت ماسک با حضور فعال ۵۶ تن از بانوان و رزمندگان راه سلامت در دهکویه بوده که در سه شیفت مختلف و فشرده پا در عرصه جهاد گذاشتند.

اخوت خاطر نشان کرد: در کشور ما ظرفیت فعالیت‌های جهادی به قدری بالا است که می‌توان از این ظرفیت به‌عنوان گفتمان جهادی جهت حضور جوانان انقلابی در جریان‌های مختلف کشور بهره‌مند شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین